  • Data: 2005-07-22 13:34:21
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 22 Jul 2005 15:13:43 +0200, PablO
    <news:dbqrhi$oii$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > A gdzie to jest uregulowane? Bo co mi z telefonu, z którego dzwonić nie
    > mogę? Nie po to umowe podpisuje, żeby mieć dzwoniący zegarek ;]

    Ureguluj długi, to Co zaraz odblokują. Abonament płacisz za to, że masz
    podpisaną umową z tepsą.

    Żeby było śmieszniej, to ja kazałam sobie zablokować *rozmowy wychodzące*,bo
    mnie kiwali i dzwonię teraz z Tlenofonu..., ale abonament normalnie płacę i
    jeszcze do tego płacę po 5 zł m-cznie + Vat za kazanie sobie zablokowania
    tych rozmów wychodzących :D

    --
    Kaja