  • Data: 2020-01-18 17:52:46
    Temat: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 07:01:41 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    napisał(a):
    > I właściwie po co jest ta cała szopka?
    > Jaki typ przekrętu ma to eliminować?

    > Bo teraz musi być tak, że albo paragon bez NIP albo faktura od razu - odchodzi
    możliwość późniejszego wystawienia faktury na podstawie paragonu bez NIP.
    > Później wystawić fakturę można tylko na paragon z NIP.
    > To co, firmy zbierały (skupowały? - jak banderole akcyzowe ;) paragony

    Chyba tak, bo innego sensu nie widze.

    Tylko co - spozywcze ? Jak to odliczyc ...

    Budowlane ? Tu klient paragonu nie wyrzuca tak od razu.

    A moze jakies przekrety z handlu obwoznego "niemiecka chemia" ?

    Ewentualnie ... kopia paragonu, moze nawet bez wiedzy klienta
    zrobiona. Ogolnie jakies znikome kwoty mi sie wydaje, ale w skali
    kraju ... kto wie ..

    Ewentualnie - chca wylapac tych, co sprzedaja bez paragonu, i licza,
    ze kupi na nip ...

    J.