PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
  • Data: 2005-09-08 09:20:14
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: Stachu <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    stokrotka napisał(a):

    > Może nie lenie, tylko ludzie którzy się dostosowali.

    Do czego?

    > Którzy są świadomi, że ortografia jest niepotrzebna,
    > bo zastępuje ją komputer,

    To zdanie jest bez sensu. Komputer zastępuje ortografię? Chodziło Ci o
    to, ze komputer zastępuje im podstawową umiejętność, jaką powinien
    posiąść cywilizowany człowiek?

    > to ludzie którzy w tym czasie uczą się czegoś pożytecznego,
    > lub odpoczywając prowadzą higieniczny, zdrowy tryb życia.

    Poprawne wypowiadanie się i pisanie to też element higieny - umysłowej.

    > Straszna pycha przez ciebie przemawia.

    Czy pisząc służbowy list, również używasz małej litery pisząc "ciebie"
    zamiast "Ciebie"?

    PS Możesz nie odpowiadać, bo nie chodzi o to, żeby się kłócić. Po prostu
    chciałem dowieść Twojego niechlujstwa językowego. Jak napisałem
    wcześniej, nie mam nic do ludzi chorych, ale z chorobą trzeba walczyć.
    Poza tym dysleksja dyskwalifikuje w wielu zawodach, tak samo jako
    wspomniany poprzednio paraliż.

    Pozdrawiam
    Michał