    From: Bartosz Radwan <b...@s...info>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czym przewieźć rozebrany dom (spichlerz) z bali?
    Date: Mon, 06 Jul 2015 11:11:34 +0200

    On 06.07.2015 10:11, Ergie wrote:
    > No to dlaczego nie chcesz aby całość zrobił ciągnik?

    W skrócie: ponieważ już to robiłem na krótszym dystansie i musiałem
    jechać 3 razy.

    Podczas transportu z miejsca posadowienia do miejsca tymczasowego
    przechowywania (~5km, drogi gminne) używałem starego ciągnika, z
    przyczepą na krótsze elementy i wozem na dłuższe - trzeba było wykonać 3
    rundy...

    Nie wiem, czy 9m (najdłuższe elementy) to nie będzie za dużo dla
    jakiejkolwiek przyczepy ciągnikowej. Mam też krótsze elementy (6m, 4.6m)
    i nieco "drobnicy".

    Spichlerz mam przetransportować na odległość ~50km, i nie wyobrażam
    sobie, by robić to w sposób wyżej opisany, szczególnie, że część trasy
    przebiega dosyć ruchliwą drogą krajową.

    Może alternatywą jest większy, nowoczesny ciągnik z większą (w
    szczególności dłuższa przyczepą), ale nie wiem, czy znajdę ponad 9m
    przyczepę...

    Dzięki za wskazówkę, rozważę to, poszukam przyczepy.

    Bartek