    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czym przewieźć rozebrany dom (spichlerz) z bali?
    Date: Mon, 6 Jul 2015 12:04:49 +0200

    Użytkownik "Bartosz Radwan" napisał w wiadomości grup

    > W skrócie: ponieważ już to robiłem na krótszym dystansie i musiałem jechać
    > 3 razy.

    Cos za coś. Za to odpada przeładunek z ciężarówki na ciągnik.

    > Spichlerz mam przetransportować na odległość ~50km, i nie wyobrażam sobie,
    > by robić to w sposób wyżej opisany, szczególnie, że część trasy przebiega
    > dosyć ruchliwą drogą krajową.

    Jak nie ma zakazu to nie problem.

    > Może alternatywą jest większy, nowoczesny ciągnik z większą (w
    > szczególności dłuższa przyczepą), ale nie wiem, czy znajdę ponad 9m
    > przyczepę...

    Nie wiem.

    > Dzięki za wskazówkę, rozważę to, poszukam przyczepy.

    Aha są jeszcze przyczepy podłodziowe. Łajby po 7m długości to już norma na
    Mazurach, może coś dłuższego też się znajdzie. Taka przyczepa to zwykle
    dwóosiówka z odpinaną tablicą i oświetleniem. Położysz belki a tablicę z
    oświetleniem zamocujesz na końcu i tyle.

    Pozdrawiam
    Ergie