    From: "Mariusz C." <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: głośna muzyka przed 22:00 - co robić?
    Date: Mon, 13 May 2002 15:30:08 +0200

    Użytkownik "tdew" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abo2m2$oub$1@news.tpi.pl...

    > o ile dotyczy to miejsca publicznego badz szyby z okien nie wylatuja.
    > Jesli ktos halasuje w swoim domciu w zasadzie mozna tylko
    > sprobowac przekonac go ze nie mieszka sam.
    > Metody prawne raczej nie wchodza w rachube.

    A skąd Ty takie mądrości czerpiesz?
    Po co strzępisz klawisze pisząc takie bzdury?
    Może z wierszyka o Pawle i Gawle
    i powiedzonka wolnoć Tomku w swoim domku?

    > Nie wiem jak wyglada sprawa w przypadku balkonu z glosnikami
    > wystawianymi na zewnatrz...

    No to ja Ci powiem, wygląda tak samo jak wyżej.

    Zapoznaj się z art. 51 kodeksu wykroczeń
    i art. 144 kodeksu cywilnego.
    Poszukaj w bibl. komentarza i orzecznictwa
    do tych artykułów a potem pisz nam co się dowiedziałeś.