eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja, a potem rękojmia? › Re: gwarancja, a potem rękojmia TECHLAB vs. ORANGE?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "SOTB" <o...@p...was>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja, a potem rękojmia TECHLAB vs. ORANGE?
    Date: Wed, 27 Dec 2006 10:15:21 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <emtdka$ane$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <emod51$r5m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dd2b3$4591754e$57cef2f1$13224@news.chello.pl>
    <ems672$igd$1@nemesis.news.tpi.pl> <emsabn$svs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: axy201.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1167210954 10990 83.27.110.201 (27 Dec 2006 09:15:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Dec 2006 09:15:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:435313
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Myślałem, że to można wywnioskować już z pierwszej linii. Z mojego punktu
    >> widzenia jest kolejny raz zepsuty. Ale być może w serwisie stwierdzą, że
    >> jest sprawny bo połączy im się akurat ten jeden raz :-)
    >> Dziś akurat działa cały dzień.
    > Czy jest to ED77 ??
    > Też mam taki i też mnie strasznie wnerwia.
    >
    > Napisz dokłanie co się dziej, to może uda się coś ustalić, bo ja mam
    > wrażenie, że te modemy, to jedna wielka kicha

    Tak, to ten model. Był u mnie przypadkiem gostek, który też korzysta z
    orange ale modem ma na PCMCIA. Żadnych problemów. Sygnał max.
    Mój modem jeśli się połączy, to zwykle chodzi na max "kresek". Ale gdy komp
    przejdzie w stan wstrzymania, to już powtórne połączenie graniczy z cudem.
    Wyłączenie komputera bez wyciągnięcia wtyczki powoduje ten sam problem przy
    włączaniu komputera.
    Zawsze trzeba wyciągać i wkładać wtyczkę USB, a próba połączenia z modemem
    kończy się komunikatem:
    Brak komunikacji z modemem, albo Słaby sygnał, albo Błąd ustawiania APN.
    Czasami, mimo, że nie dotykam kabla ani modemu wyskakuje tekst "Modem został
    odłączony od komputera" i po chwili rozłącza połączenie. Czasem pokaże się
    kilka kresek sygnału
    Wziąłem modem USB, bo potrzebowałem podłączać go również do stacjonarnego.
    Przed pierwszą naprawą był wykrywany przez stacjonarny. Później już nie.
    Wymieniono jakiś rezystor. Gdy był w serwisie drugi raz nie zrobiono żadnej
    adnotacji w karcie gwarancyjnej.
    Orange nie interesują moje kłopoty z modemem, ale wyjątkowo interesuje ich
    brak płatności z mojej strony. Zamierzam tym razem oddać ten szajs na
    zasadach rękojmii, żeby się orange wreszcie zajęli nie tylko logistyką i
    braniem kasy, ale również sprzedanym gniotem.
    Jeśli więcej osób ma takie problemy, to jest już jakiś powód dla mnie do
    dochodzenia roszczeń wobec orange lub choćby techlabu z powodu sprzedania
    wyrobu, który jest wadliwy już w chwili nabycia.

    SOTB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.12.06 09:45 SOTB

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1