  • Data: 2006-09-08 15:31:22
    Temat: Re: kradziez dokumentow a lewy kredyt
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    klopen napisał(a):
    > Niedawno kupowałem coś na kredyt i moim zdaniem zabezpieczenia są
    > całkiem w porządku i nawet mysz się nie prześlizgnie ;)
    > Miałem nowy plastikowy dowód osobisty i paszport sprzed roku.
    > Zastanawiam się tylko w jaki sposób złodzieje dokumentów kupują coś na
    > kredyt i to w nie jednym miejscu, bo często się słyszy, że komuś ukradli
    > dowód i potem w całym kraju miał do spłacenia raty, o co w tym chodzi?
    > Przecież ciężko znaleźć kogoś podobnego do mnie, trzeba złożyć podpisy,
    > wszystko nagrywają kamery przemysłowe, w jaki sposób złodzieje robią
    > tutaj wałki?

    Kiedys byl jakis program (chyba na TVN), gdzie ktos na falszywy dowod
    (produkcji bazarowej) wypozyczyl samochod, jakis sprzet i dopiero w
    banku jak go gdzies tam sprawdzali to wyszlo cos nie tak (ale rezolutna
    pani z obslugi wypuscila delikwenta bez slowa). Tak wiec majac gotowy
    wzor dokumentu (czyli skradziony) idziesz na bazar i wyrabiasz
    analogiczny ale ze swoim zdjeciem. I wtedy wszystkie dane tam
    zamieszczone jak PESEL czy adres sa prawdziwe i beda sie zgadzaly z
    roznymi bazami danych.

    --
    pozdrawiam
    Mithos