  • Data: 2006-09-08 15:12:42
    Temat: kradziez dokumentow a lewy kredyt
    Od: "klopen" <p...@i...yu> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno kupowałem coś na kredyt i moim zdaniem zabezpieczenia są
    całkiem w porządku i nawet mysz się nie prześlizgnie ;)
    Miałem nowy plastikowy dowód osobisty i paszport sprzed roku.
    Zastanawiam się tylko w jaki sposób złodzieje dokumentów kupują coś na
    kredyt i to w nie jednym miejscu, bo często się słyszy, że komuś ukradli
    dowód i potem w całym kraju miał do spłacenia raty, o co w tym chodzi?
    Przecież ciężko znaleźć kogoś podobnego do mnie, trzeba złożyć podpisy,
    wszystko nagrywają kamery przemysłowe, w jaki sposób złodzieje robią
    tutaj wałki?