  • Data: 2020-05-25 20:11:28
    Temat: Re: mBank - opcja wyłączenia transakcji DCC
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2020 19:43:44 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:

    > Ja nie wiem jaką praktykę stosuje Citi dla swoich KK. Generalna praktyka (na
    świecie) to 2% banku + 1% organizacji płatniczej. mBank widzę w cenniku dla kart MC
    ma zapis 3% co by potwierdzało to co napisałem oraz 3.5% dla kart Visa z włączoną
    opcją wielowalutową.

    No to żebyś się nie nabrał.
    Dla MC 3% prowizji, ale rozliczanie w EUR - a EUR->PLN po kursie mBąka, więc trzeba
    doliczyć kolejne 3%.

    Generalnie:
    - kredytówki i debetówki bez opcji wielowalutowj - ok. 6%,
    - debetówki z włączoną opcją wielowalutową - ok. 3,5%