  • Data: 2020-01-21 13:52:06
    Temat: Re: mKonto Intensive
    Od: "kusy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najpierw sprawdź, czy zmiana z eKonta na mKonto jest bezpłatna - a potem, co
    ważniejsze, czy bezpłatna jest również zmiana z mKonta na eKonto.
    Jeśli obie są bezpłatne i nie masz problemu z zapewnieniem wpływów, to
    zmieniaj - bo jeszcze głupsze od upierania się przy koncie w mBąku jest
    płacenie mBąkowi za usługi, które można mieć za darmo - czyli w Twoim
    wypadku bankomaty i wpłatomaty.
    Ale jak będziesz zmieniał "przez doradcę", to nie bądź taki altruista i
    powiedz, że coś musi Ci w zamian za premię, jaką dostanie, załatwić - np.
    bezpłatną visę świat nie na pół roku, a na zawsze. Inaczej powiedz, że
    zmienisz sobie sam przez internet, bo co to za interes.

    Bardzo Ci dziękuje za te informacje. Mam karty VISA, 2 szt, jedną do konta
    podstawowego, druga kredytowego (limit 5 tys zł), myslałem że przechodząc na
    konto MIntensive z automatu dostaje na tych kartach co mam bezpłatne
    wpłatomaty i bankomaty w PL i na świecie.