  • Data: 2020-01-21 14:13:09
    Temat: Re: mKonto Intensive
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2020 13:52:34 UTC+1 użytkownik kusy napisał:

    > Bardzo Ci dziękuje za te informacje. Mam karty VISA, 2 szt, jedną do konta
    > podstawowego, druga kredytowego (limit 5 tys zł), myslałem że przechodząc na
    > konto MIntensive z automatu dostaje na tych kartach co mam bezpłatne
    > wpłatomaty i bankomaty w PL i na świecie.

    Jak zmienisz typ konta to najprawdopodobniej zastrzegą Ci kartę do konta i wyślą nową
    - choć lepiej się upewnij, że wyślą, być może będziesz musiał ją najpierw zamówić.
    Możesz zamówić od razu 3 - visę, mc oraz mc naklejkę, wszystkie są darmowe.
    Jak sobie testowałem, to udało mi się jeszcze zamówić mc gold - to podobno jest
    obecnie nie lada sztuka ;>
    Warto trzymać w domu backup na wypadek utraty lub kompromitacji karty, którą się ze
    sobą nosi - nie trzeba potem czekać min. tygodnia na kolejną.

    Te karty dadzą Ci bezpłatne wszystkie bankomaty w PL, prawdopodobnie też wszystkie
    wpłatomaty w PL (ale to sobie jeszcze sprawdź).
    Ale o wpłatomatach za granicą zapomnij, bankomaty zagraniczne - też sprawdź, czy będą
    darmowe.
    Ale nawet jeśli będą darmowe, to i tak nie warto tymi kartami wypłacać - kosztuje to
    6% prowizji (ew. 3% jeśli sobie włączysz "usługę wielowalutową").

    Stąd wspomniałem o karcie visa świat - to jedyna karta mBąka, która ma prowizję 0% za
    płatności zagraniczne oraz zagraniczne wypłaty z bankomatów.
    Wydają ją tylko do mKonta i normalnie kosztuje 10zł miesięcznie - a w promocji przy
    zmianie konta na mKonto dają ją za darmo tylko na pół roku.
    Więc warto spróbować ją sobie załatwić za darmo na zawsze.
    Czy dadzą - nie wiem, mocno wątpię - ale co szkodzi spróbować?

    Na kredytową zmiana typu konta nie wpływa - ale do zakupów za granicą jest jeszcze
    gorsza - prowizja 6%.