  • 1. Data: 2020-01-20 11:30:10
    Temat: mKonto Intensive
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

    Warto przekształacać, facet z infolini truje i namawia, mam w sumie co m-c
    wpływy na ponad te 7 tysięcy czyli z opłaty byłbym zwolniony, ale może
    jakieś inne kruczki mbanku?

  • 2. Data: 2020-01-20 12:21:39
    Temat: Re: mKonto Intensive
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Jan 2020 11:30:10 +0100, kusy napisał(a):

    > Warto przekszta?aca?facet z infolini truje i namawia, mam w sumie co m-c
    > wp?ywy na ponad te 7 tysi? czyli z op?aty by?bym zwolniony, ale mo?e
    > jakie? inne kruczki mbanku?

    Dziecię neostrady, zrób na początek coś żeby dało się ciebie przeczytać.
    Tu nie fejsbuk :), tu się przestrzega pewnych reguł.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2020-01-20 13:08:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 12:21:41 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Dziecię neostrady, zrób na początek coś żeby dało się ciebie przeczytać.
    > Tu nie fejsbuk :), tu się przestrzega pewnych reguł.

    Ale popatrz, ile to takie dziecięcia neostrady zarabiają...
    Tyle za spamowanie teraz płacą?

  • 4. Data: 2020-01-20 14:04:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 13:08:11 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Ale popatrz, ile to takie dziecięcia neostrady zarabiają...

    Z całym szacunkiem dla kasjerek w biedronkach ale to tylko niecałe dwa razy więcej
    jak kasjerka w biedronce. Więc podniecać się nie ma czym

    > Tyle za spamowanie teraz płacą?

    Jakoś spamerów typu bankobranie/ jakdorobic czy inny eneuel nie krytykujesz
    A to są typowi śmieciarze

  • 5. Data: 2020-01-20 14:19:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 14:04:18 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Z całym szacunkiem dla kasjerek w biedronkach ale to tylko niecałe dwa razy więcej
    jak kasjerka w biedronce. Więc podniecać się nie ma czym

    Aż tyle w dronce? Na rękę? Czy brutto?
    Bo ten jednak pisze, że 7k wpływa - czyli brutto będzie z 10k.

    > Jakoś spamerów typu bankobranie/ jakdorobic czy inny eneuel nie krytykujesz
    > A to są typowi śmieciarze

    Można być ortodoksem i potępiać każdą reklamę (szczególnie jak się nie korzysta i
    zazdrości korzystającym ;P ) - ale jednak rozróżnij reklamy dające zarobić ich
    odbiorcom od pseudo-reklam, które dają zarobić tylko ich nadawcom.

  • 6. Data: 2020-01-20 14:30:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    jak kasjerka w biedronce. Więc podniecać się nie ma czym

    > Aż tyle w dronce? Na rękę? Czy brutto?
    > Bo ten jednak pisze, że 7k wpływa - czyli brutto będzie z 10k.

    Ja potrafię zrobić wpływy na konto rzędu kilkudziesięciu tysięcy jak jest
    potrzeba. Czy on pisał, że wpływa wypłata czy że są wpływy na konto?

  • 7. Data: 2020-01-20 14:39:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 14:31:24 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    więcej jak kasjerka w biedronce. Więc podniecać się nie ma czym

    > Ja potrafię zrobić wpływy na konto rzędu kilkudziesięciu tysięcy jak jest
    > potrzeba. Czy on pisał, że wpływa wypłata czy że są wpływy na konto?

    Hmm, napisał dosłownie "mam w sumie co m-c wpływy na ponad te 7 tysięcy".
    Nie napisał "mogę zrobić ping-pong" czy "mogę zapewnić" - tylko "mam".
    Może nadinterpretuję, ale dla mnie jest to wpływ pensji czy też inny regularny - i
    coś, o czym samemu nie trzeba pamiętać.

    Bo wiadomo, że zrobić można sporo - do dobrego banku można w miesiącu zrobić i 60
    razy większe od kwoty, jaką się dysponuje.
    Tyle że da mkonta intensive zdecydowanie nie warto się męczyć - bo co ono daje?
    Bezpłatne bankomaty i ew. bezpłatną visę świat, ale tylko na pół roku.
    To samo jest np. w żubrze ze wpływ 500zł i 1 pyk kartą/mc - a za 4 pyk/mc dają teraz
    złotą visę.
    Albo jak ktoś chce mieć w ogóle święty spokój to kantor aliora (jedna wada - jedna
    wypłata/mc darmowa) albo nest (jak ktoś się nie boi popierdółek - a popierdółka jest
    na maxa, woła mnie ostatnio pani księgowa, bo jej wszystko poznikało z ST, a ZUS musi
    zapłacić - rzeczywiście jakoś dziwnie ten ST wygląda, ale żem oblatany, to mi się
    skojarzyło RWD i wersja na "pionowy" ekran - i rzeczywiście, taka wersja włącza się
    jeśli tylko okno przeglądarki - a przynajmniej chrome'a - nie jest zmaksymalizowane -
    nawet jak zajmuje 95% ekranu).

  • 8. Data: 2020-01-20 15:23:10
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > Może nadinterpretuję, ale dla mnie jest to wpływ pensji czy też inny regularny - i

    To jest wg mnie nadinterpretacja. Ja sam mówię, że mam wpływy
    a nawet nie mam etatu.

  • 9. Data: 2020-01-20 15:47:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Rutkowski napisał:

    więcej jak kasjerka w biedronce. Więc podniecać się nie ma czym

    i coś, o czym samemu nie trzeba pamiętać.

    > To jest wg mnie nadinterpretacja. Ja sam mówię, że mam wpływy
    > a nawet nie mam etatu.

    Nadinterpretacja czy nie - tak czy siak interpretujemy czy nadinterpretujemy fake'a
    ;)
    Sam dopiszę brakującą odpowiedź: "Zmieniaj, to najlepsze konto premium, skoro i tak
    masz wpływy to nie warto się zastanawiać, a zyskasz prestiż i wspaniałą obsługę!" ;P

    A co do wpływów to przecież pisałem, że nie muszą być z etatu.
    Póki co jedynym bankiem, który coś się odgrażał, że będzie sprawdzać źródło wpływów,
    jest popierdółka nest - oczywiście w promo, bo do darmowości konta nic nie wymagają.
    Wszystkie inne da się załatwić ping-pongiem - łącznie z promo, zwykle są tylko
    wykluczenia przelewów z tego samego banku - ale też zdarzają się wykluczenie jedynie
    z kont dla fizoli w tym samym banku, więc można sobie szybciutko - jak ktoś ma - z
    firmowego napingpongować ;>

    Tyle ze ping-pong to jednak zawracanie głowy - nieduże bo nieduże, ale zawsze.
    A jak ktoś te wpływy regularne ma, to warto zagospodarować jakoś - tylko najpierw
    trzeba się przyjrzeć, jak jest z opłatą za zmianę typu konta - często "upgrade" jest
    za darmo, ale "downgrade" już płatny (chyba że we francuzie bnp - tam kosztuje zmiana
    i w górę i w dół).
    Bo niestety 3*0 to już tylko nest i klony - a klony to wiadomo, nawet wrogom się nie
    poleca - ew. ika, ale z tylko jedną wypłatą na miesiąc, a w ostateczności santi lub
    mBąk - ale bankomaty blikiem lub trzeba płacić kartą.

  • 10. Data: 2020-01-20 18:00:24
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

    Póki co jedynym bankiem, który coś się odgrażał, że będzie sprawdzać źródło
    wpływów, jest popierdółka nest - oczywiście w promo, bo do darmowości konta
    nic nie wymagają.

    Czyli jednak pozostać na zwykłym ekonto?
    Z tego co mówił facet z info to plusy sa 0 zł od wpłat we wszystkich
    wpłatomatach, no u mnie akurat najbliżej taki co pobiera prowizje, kolejny
    plus to 0 zł prowizji we wszystkich bankomatach, teraz czasem jakas prowizja
    jest naliczana. Dlatego tak sie dopytuję o te minusy posiadania takiego
    konta.

    Wpływy mam z działalności gospodarczej, grubo ponad 7 tys zł i nie muszę
    pilnować czy będzie 7 czy nie bo zawsze tyle jest, a jak nawet urlopuje i Dg
    zawieszona to wpłacam we płatmatach co m-c grubo ponad 7 tys

    Tamten z tym kodowaniem tez juz sie niech nie produkuje bo ja go niewidzę,
    jak ktoś cos o kodowaniu to blokuje