    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: niespodziewane wyniki badań
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Fri, 27 Nov 2015 19:28:35 +0100

    Dnia Fri, 27 Nov 2015 04:26:16 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    ps.com...

> [...]
    opryski-zapobieganie.php

    > Pomyliłeś drzewka. Moje grusze azjatyckie,wśród zardzewiałych,nigdy nie miały rdzy.
    I nie mają.I nie będą miały,bo rdza ich nie lubi.

    Moje grusze (2 szare bery starej odmiany, super, jeszcze od Babci MŚK
    szczepione - i 2 konferencje) miały strasznie "kamieniste" owoce, tzn w
    nich prawie same
    "kamienie", a mało miąższu, no i zniekształcone strasznie, jakieś takie
    pozginane bliżej ogonka w jedną stronę, nie wiem, co to. Rdzy raczej nie
    miały, choć mam jałowce sabińskie w pobliżu... Ale parcha raczej miały.
    W pierwszych kilku latach, o ile były owoce (zdarzały się takie lata), to
    były ładne, no a potem się zaczęło.
    Generalnie sadu już nie zakładam, chyba nie mam zbyt wiele czasu, aby
    dorósł i trochę pobył ze mną - co innego, gdybym miała te 20 lat mniej ;-)
    Teraz co roku już tylko trochę warzyw na grządkach, dyniowatych, pomidory i
    inne "psianki", naturalna trawa ta, co u nas da radę sama rosnąć (podlewam
    rzadko, musi sobie dawać radę), żywopłot z żywotników różnych, sosny,
    jałowce, bzy, klonowa aleja (moje marzenie spełnione). Ot, ogród-nie-ogród,
    takie tam naturalistyczne coś.
    --
    XL
    2005 - Islam ekspansywny: