  • Data: 2010-08-25 10:42:54
    Temat: Re: parking przed domem
    Od: "jpgo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i50ele$dvk$1@news.onet.pl...

    > Jeśli jeszcze raz napiszesz NAD cytowanym tekstem, to więcej podpowiedzi
    > nie będzie.
    >
    > Wracając do meritum: Wobec takiego stanu rzeczy (teren ogólnodostępny,
    > nieoznakowany, niewydzielony ze spółdzielni) możecie spokojnie udać, że
    > kartki nie było. Jakiekolwiek próby usunięcia aut zgłaszać natychmiast
    > na policję.
    > Dodatkowo zebrać się wszyscy razem i na najbliższym Walnym spróbować
    > odwołać zarząd, a na najbliższym zebraniu osiedlowym postawić wniosek o
    > odwołanie rady osiedla. W międzyczasie poprosić o *pisemne*
> [...]

    W odpowiedzi na moje zapytanie spoldzielniao dpowiedziala,ze "droga wraz z
    parkingiem przed domem..... znajduje sie na dzialce.... stanowi wlasnosc w/w
    nieruchomosci.Zakaz parkowania przez mieszkancow innych nieruchomosci na
    przedmiotowym parkingu wprowadzono decyzja Zarzadu Spoldzielni na wniosek
    wlascicieli terenu (?) tj.mieszkancow w/w budynku."

    Na pytanie czy parking jest ogrodzony odp.jest negatywna.Miejsca parkingowe
    sa zaznaczone,ale nie ponumerowane.
    Moje pyt.dotyczy czy ja jako czlonek tej samej spoldzielni juz nie jestem
    takim samym jak ludzie z tamtego budynku.Czy jest to mozliwe zeby w w tej
    samej spoldzielni rozni lokatorzy mieli rozne prawa ?