  • Data: 2014-11-04 16:36:03
    Temat: Re: podsłuchiwanie przez pracodawce w biurze
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:m382s3$q5n$1@node2.news.atman.pl...
    > Rozliczenie efektów wbrew pozorom mało gdzie zadziała, głównie
    > na produkcji. W biurach czy sklepach już nie bardzo.

    skad taki pomysl? przeciez premie zalezne od obrotu w sklepach
    sa na porzadku dziennym, inne branze tez jakos sobie radza

    owszem nie jest to rozwiazanie idealne bo cala masa czynnikow
    jest poza wplywem np. ekspedientki, ale motywuje do dania z siebie
    ile mozna w zakresie jakosci obslugi

    pracodawca daje premie jako "udzial w zysku" jezeli tego zysku nie
    ma to z proznego... a rozgarniety pracownik wie gdzie i jak moze
    wplynac na to co mu wpadnie za dany miesiac

    > Zgadza się, ale przypominam że podsłuchu nie udowodniono, wiadomo tylko
    > że pracodawca wie o czym pracownice plotkowały w pracy.

    to jest teza watkotworcy, ja tylko polemizuje z przedpisca na temat
    czy pracodawca teoretycznie moze czy nie

    --
    http://db.org.pl/