  • 1. Data: 2014-10-30 22:14:37
    Temat: podsłuchiwanie przez pracodawce w biurze
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Moja znajoma pracuje w kancelarii adwokackiej i wiele świadczy o tym, że
    znajduje się tam podsłuch. Jej szef zbyt często wie o czym mówiło się w
    biurze, gdy go tam nie było, nawiązuje do rzeczy których nie można się
    domyślić...
    Pytanie, co na to prawo? Szef kancelarii nie poinformował pracownic o
    podsłuchu, więc jest to działanie nielegalne?

  • 2. Data: 2014-10-31 09:23:21
    Temat: Re: podsłuchiwanie przez pracodawce w biurze
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2014-10-30 o 22:14, neostradiusz pisze:
> [...]
    > Pytanie, co na to prawo? Szef kancelarii nie poinformował pracownic o
    > podsłuchu, więc jest to działanie nielegalne?

    A może to nie żaden podsłuch, tylko donosiciel?

  • 3. Data: 2014-10-31 10:42:27
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Użytkownik "kosmos" <a...@u...pl> napisał w wiadomości

    > A może to nie żaden podsłuch, tylko donosiciel?

    Nie, to na 99% podsłuch, czytałem w necie że to bardzo powszechna praktyka
    w tego typu instytucjach.
    W biurze pracują obok siebie dwie dziewczyny i np o czymś rozmawiają,
    gdzie w tym czasie nie wychodziły nigdzie, a szefa nie było w firmie,
    wraca i wie o czym one rozmawiały!?

  • 4. Data: 2014-10-31 11:04:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *neostradiusz* napisał(-a):

> [...]
    > Pytanie, co na to prawo? Szef kancelarii nie poinformował pracownic o
    > podsłuchu, więc jest to działanie nielegalne?

    Urządzić małą prowoakcję, żeby połapał się, że słuchaczami są również
    osoby postronne ;) Nie tylko on musi być taki "światły" o czym się mówi
    w biurze kiedy go nie ma

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2014-10-31 20:15:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-31 10:42, Użytkownik neostradiusz napisał:

> [...]
    > W biurze pracują obok siebie dwie dziewczyny i np o czymś rozmawiają,
    > gdzie w tym czasie nie wychodziły nigdzie, a szefa nie było w firmie,

    Bo usłużna koleżanka która przez chwilę stała przy uchylonych dźwiach
    nadwyrężając słuch jest oczywiście niemożliwa a podsłuch ktorego nikt
    nie widział jest pewnikiem.
    A wiesz co na to prawo ? twierdzi że oskarżyć można o każde wymyślone
    przestępstwo czy wykroczenie, ale trzeba je będzie jeszcze udowodnić.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-10-31 22:09:52
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 października 2014 22:14:47 UTC+1 użytkownik neostradiusz napisał:
> [...]
    > Pytanie, co na to prawo? Szef kancelarii nie poinformował pracownic o
    > podsłuchu, więc jest to działanie nielegalne?

    To niech sie znajoma zajmie robotą, a nie plotkowaniem i omawianiem zrobionych
    zakupow. Wtedy problem przestanie istniec.

  • 7. Data: 2014-11-01 11:03:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "neostradiusz" <t...@j...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Jak poinformuje, to i tak niewiele to zmienia z parwnego punktu widzenia.

    > Nie, to na 99% podsłuch, czytałem w necie że to bardzo powszechna
    > praktyka w tego typu instytucjach.

    Ale podsłuch odsłuchiwany na odległość? Wkancelarii adwokackiej, to dość
    niebezpieczna zabawa. Jak ktoś inny przejmie te informacje?

  • 8. Data: 2014-11-02 10:18:07
    Temat: Re: pods?uchiwanie przez pracodawce w biurze
    Od: My <a...@a...com>

    On 31 Oct 2014 09:23, kosmos wrote:

    > A moze to nie zaden podsluch, tylko donosiciel?

    Czy to cos zmienia ?

  • 9. Data: 2014-11-02 11:34:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-02 10:18, Użytkownik My napisał:

    > Czy to cos zmienia ?

    Wszystko.
    Donosicielstwo nie jest przestępstwem, wykroczeniem też nie. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-11-02 20:42:51
    Od: "neostradiusz" <t...@j...w.pl>

    Użytkownik "Marek Wisniewski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:0abc486f-60e2-4e10-9593-3d6bcb0f7048@googlegrou
    ps.com...
    neostradiusz napisał:
> [...]

    >To niech sie znajoma zajmie robotą, a nie plotkowaniem i omawianiem
    >zrobionych zakupow. Wtedy problem przestanie istniec.

    Nie o to chodzi, żyjemy w świecie Wielkiego Brata, ale tam gdzie są kamery
    czy monitoring, jest o tym informacja, regulaminy FB itp też informują co
    robią te strony, ale mówimy o braku
    świadomości tegoż! Zapewniam że nie są to bzdury i wydumane fanaberie,
    pytanie tylko co z czymś takim można zrobić? Najpierw trzebaby faktycznie
    jednak na 100% wykryć ten podsłuch, a to już chyba tylko sprawa dla
    jakiegoś detektywa...