  • Data: 2014-11-05 01:33:08
    Temat: Re: podsłuchiwanie przez pracodawce w biurze
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-04 16:36, Użytkownik m4rkiz napisał:

    > skad taki pomysl? przeciez premie zalezne od obrotu w sklepach
    > sa na porzadku dziennym, inne branze tez jakos sobie radza
    >
    > owszem nie jest to rozwiazanie idealne bo cala masa czynnikow
    > jest poza wplywem np. ekspedientki, ale motywuje do dania z siebie
    > ile mozna w zakresie jakosci obslugi
    >
    > pracodawca daje premie jako "udzial w zysku" jezeli tego zysku nie
    > ma to z proznego... a rozgarniety pracownik wie gdzie i jak moze
    > wplynac na to co mu wpadnie za dany miesiac

    Ale ta premia jest bardziej zależna od jakości i ceny towaru niż
    jakości pracy ekspedientki. Żyjemy w biednym kraju i szaraczki
    wolą mniej zapłacić w sklepie z mniej przyjemną obsługą
    niż więcej w takim gdzie obsługa rozpływa się w grzecznościach.
    Więc nie łącz efektów finansowych całego sklepu z jakością
    pracy konkretnego pracownika.

    > to jest teza watkotworcy, ja tylko polemizuje z przedpisca na temat
    > czy pracodawca teoretycznie moze czy nie

    Może ale mu nie wolno. I nie ma z czym polemizować.