  • Data: 2014-09-21 17:39:11
    Temat: Re: rachunki prognozy
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fifak" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:541ed5f6$0$19972$65785112@news.neostrada.pl...

    > w świetle prawa mówi o tym np prawo energetyczne

    rzeczywiście mówi o tym, że jakaś spółka z oo może trzymać moją forsę i
    kasować mnie "na oko" tylko dlatego, że obraca energią? Bo to już nie jest
    państwowe.

    > licznik elektroniczny wcale nie jest taki super bo:
    > -kosztuje 3 x taniej niż dawny mechaniczny
    > -trzeba go wymieniać co 8 lat a nie co 15
    > -50% odbiorców nie potrafi odczytać stanu licznika

    a co powiesz na "drobne" błędy w ustawieniu zegara? 10 minut, 15... czasem
    20? Kto na tym zarabia w taryfach G?

    > możesz przejść na rozliczanie 2 miesięczne nie ma problemu nie wiem kto ci
    > powiedział że nie można

    Nie można, jeżeli chcę taryfę obniżoną i podpisałem umowę na 2 lata o czym
    nikt nie powiedział. Ale, wrócić do starej, nawet więcej płacić "nie da
    się".
    A.