  • Data: 2014-09-21 18:05:05
    Temat: Re: rachunki prognozy
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rzeczywiście mówi o tym, że jakaś spółka z oo może trzymać moją forsę i
    > kasować mnie "na oko" tylko dlatego, że obraca energią? Bo to już nie
    > jest państwowe.

    żale to tam na wiejską gdzie tworzą prawo skoro stworzyli to sie stosują
    do niego

    > a co powiesz na "drobne" błędy w ustawieniu zegara? 10 minut, 15...
    > czasem 20? Kto na tym zarabia w taryfach G?

    taki niestety był i jest sprzęt - zawodny, niedoskonały, nikt tego
    specjalnie nie robi
    co za problem popatrzeć sobie na zegar w liczniku i wg niego korzystać z
    energii
    licznik który ty masz kosztuje 120zł, licznik ze zdalnym odczytem i
    synchronizacją czasu kosztuje 600zł

    więc trzeba jeszcze poczekać na smart metering

    > Nie można, jeżeli chcę taryfę obniżoną i podpisałem umowę na 2 lata o
    > czym nikt nie powiedział. Ale, wrócić do starej, nawet więcej płacić
    > "nie da się".
    > A.

    a to kogo obwiniasz że nie doczytałeś?
    przecież ta firma robi tylko to co inne

    we wszystkich oddziałach tauron są już nowe systemy bilingowe które
    pozwalają na znacznie więcej niż jeszcze 2 lata temu, e-faktura,
    e-płatność, e-odczyt do wyboru do koloru i nie ma papierków jak piszesz,
    stan podajesz co 2 miesiące, wychodzi faktura za realne zużycie