PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifik. w innym mieście › Re: rozmowa kwalifik. w innym mieście
  • Data: 2003-08-20 13:02:19
    Temat: Re: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cyberfosfor" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bhvpk3$sh0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > (...)chyba ze masz inne doswiadczenia, ale to dla mnie nowosc,
    > by firma szukajac pracownika np. w Katowicach robila rekrutacje
    > w centrali np. w Wawie.

    Coż, człowiek uczy się całe życie ;-)

    Tak sie czsami zdarza. Ja byłem na rozmowie w firmie rekrutacyjnej
    w Warszawie, choć oferta dotyczyła pracy we Wrocławiu.

    W tym konkretnym przypadku, czy pojade na rozmowę do Warszawy (300 KM)
    czy do Wrocławia (200 KM) to dla mnie żadna różnica.

    Nie ma w tym nic dziwnego jeśli kadrowiec oraz np.: główny
    szyszkownik danej działki siedzą w centrali.

    pzdr
    Art