    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: skowronki i slowiki
    Date: Tue, 03 Mar 2015 08:26:36 +0100

    W dniu 2015-03-02 o 07:25, Andrzej S pisze:

    > Co do slowika to raczej sie przeslyszales o minimum miesiac.

    Tez byłem bardzo zdziwiony bo może nie o miesiąc, ale zazwyczaj ze 2-3
    tygodnie później od skowronków pojawiają się u mnie słowiki.
    Tego słowika słyszeliśmy razem z Żoną ale tylko wtedy w sobotę,
    robilismy pierwsze porządki w ogrodzie.
    W niedzielę i wczoraj było zimniej, padał deszcz i nie słyszałem go
    ani innych bo w swojej okolicy zazwyczaj gniazdują trzy pary słowicze
    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal