  • Data: 2014-12-06 14:45:03
    Temat: Re: sprzedaż właśności prywatnej przez DG
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-06 o 10:18, Liwiusz pisze:

    > No to zdecyduj się - albo poważnie, albo niepoważnie. Przykład dobrego
    > laptopa na śmietniku i uznawanie, że został wyrzucony jest niepoważny.
    > Jest co najwyżej zgubiony, wówczas nie możesz go sprzedać, a co
    > powinieneś zrobić, reguluje kodeks cywilny.

    A to już zależy w jakiej dzielnicy mieszkasz.
    U nas też są co jakiś czas "wystawki" rzeczy których nie wolno normalnie
    do śmieci wyrzucać (czyli np. sprzęt elektroniczny), a ludziom nie chce
    się ich wozić do punktów utylizacji czy wystawiać na jakichś portalach
    internetowych, bo mają "wylane" na te kilka stów w lewo czy w prawo i
    szkoda im czasu na takie pierdoły. Zostawiają koło śmietnika i już.
    I może niektórym to się w głowie nie mieści, ale często ludzie wyrzucają
    sprawny sprzęt - modele sprzed roku czy dwóch. Monitory, TV, czajniki
    elektryczne, telefony komórkowe itp.. Bo się znudził, bo się porysował,
    bo wyszedł nowszy model...
    Uznawanie, że taki sprzęt został zgubiony jest niepoważne.

    A są i tacy, co pamiętają słynne wyprawy za zachodnią granicę (tak, było
    coś takiego jak granica na zachodzie) na takie właśnie "wystawki"
    sprawnego sprzętu. Zorganizowane grupy, co większe miasta podzielone na
    "strefy" - właśnie ze względu na bogatsze i biedniejsze dzielnice.

    Przykład dobrego laptopa na śmietniku jest jak najbardziej poważny. Po
    prostu go nie zrozumiałeś.

    Pozdrawiam
    Piotr