eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - Niezgodność towaru z umową. Znowu pytanie o termin. › Reklamacja - Niezgodność towaru z umową. Znowu pytanie o termin.
  • X-Received: by 10.140.104.174 with SMTP id a43mr329754qgf.2.1425289077344; Mon, 02
    Mar 2015 01:37:57 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.104.174 with SMTP id a43mr329754qgf.2.1425289077344; Mon, 02
    Mar 2015 01:37:57 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    i13no10837056qae.0!news-out.google.com!c1ni203qar.1!nntp.google.com!i13no108370
    51qae.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 2 Mar 2015 01:37:57 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.183.32;
    posting-account=lbWBnQoAAAAhbbxC_IpcxIM5kHSHox63
    NNTP-Posting-Host: 85.89.183.32
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Reklamacja - Niezgodność towaru z umową. Znowu pytanie o termin.
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Mon, 02 Mar 2015 09:37:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:745522
    [ ukryj nagłówki ]

    Szanowni Państwo,


    Sprawa dotyczy zamówienia i realizacji usługi montażu 5 szt. drzwi wewnętrznych. W
    Lipcu 2014 wpłaciłem zaliczkę w wysokości 50% ceny tj. 6 tyś. zł. Termin realizacji
    od wpłaty zaliczki 4 tygodnie. W podanym terminie dostarczono drzwi bez zamków, jedno
    skrzydło było uszkodzone, kaseta drzwi również była uszkodzona do tego wszystkiego
    zamontowano ościeżnice o złym wymiarze. Obiecano szybko usunąć usterki niestety do
    dnia dzisiejszego nie wywiązano się w całości z zamówienia. Moje liczne telefony i
    pisma z żądaniem doprowadzenia sprawy do końca były można powiedzieć ignorowane. To
    zmusiło mnie do napisania oficjalnego pisma reklamacyjnego w którym domagam się
    rozwiązania umowy z winy wykonawcy oraz zwrotu zaliczki. Na to pismo już dostałem
    odpowiedz (negatywną) i tu mam kilka wątpliwości o których rozwianie proszę
    Szanownych.

    Pyt. 1
    W dniu 11.02.2015 nadałem przesyłkę poleconą z potwierdzeniem odbioru.
    List wykonawca odebrał 12.02
    Odpowiedz odrzucającą moją reklamacje dostałem również w formie przesyłki poleconej z
    potwierdzeniem odbioru dnia 27.02 z centrali firmy.

    Czy został przekroczony ustawowy czas na odpowiedź?

    Pyt. 2
    W piśmie reklamacyjnym żądam zwrotu wpłaconej zaliczki. Czy słusznie? Drzwi
    zamontowano, ale usługa nie została do końca wykonana. Nadal brak opaski jednej z
    ościeżnic i wkładki zamka.

    Z terminu 4 tygodni zrobiło się już 7 miesięcy. Firma napsuła mi trochę nerw dlatego
    też tematu nie chce tak zostawić.

    Dziękuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1