  • 1. Data: 2019-09-17 09:59:55
    Temat: Stand your ground
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://edition.cnn.com/2019/09/17/us/georgia-teen-w
    ould-be-robbers-shot/index.html

  • 2. Data: 2019-09-17 10:39:02
    Temat: Re: Stand your ground [USA/Georgia: Kara śmierci na miejscu dla uzbrojonego rabusia]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > https://edition.cnn.com/2019/09/17/us/georgia-teen-w
    ould-be-robbers-shot/index.html

    A nie możesz wypisać kluczowych kwestii:
    * rabusiów było trzech (nieletnich) i byli zamaskowani
    * jeden z rabusiów był uzbrojony w broń palną
    * doszło do *wymiany* strzałów
    * według opisu rabusie mieli strzelić jako pierwsi
    [ w to akurat lepiej uwierzyć "po jakimś sprawdzeniu" ]

    Bez tego dostaniesz pierdułki po linii jak to w USA można indywidualnie
    zastosować "karę śmierci na miejscu" bez *w miarę* wystarczającego uzasadnienia.
    A tak to dostaniesz że bez masowego posiadania legalnej broni w USA
    by to czegoś takiego zapewne+ nie doszło.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-09-17 11:06:40
    Temat: Re: Stand your ground
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podoba mi się karabin maszynowy i seria strzałów.
    Lepiej by wyszli strzelając z liścia Chuckowi Norrisowi.
    www.wbtv.com/2019/09/17/georgia-homeowner-fatally-sh
    oots-masked-teens-allegedly-trying-rob-him/

    -----