  • 1. Data: 2019-09-18 22:42:01
    Temat: Trynkiewicz znowu w więzieniu... za posiadanie pornografii dziecięcej
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy było, w każdym razie chyba było o tym dość
    cicho, bo dopiero przed chwilą przypadkiem znalazłem
    artykuł na ten temat:

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wirtualna-polska-mar
    iusz-t-ponownie-trafil-do-wiezienia/twbk2xj?utm_sour
    ce=detal&utm_medium=synergy&utm_campaign=allonet_det
    al_popularne

    "W lipcu 2015 r. Sąd Rejonowy w Gostyninie skazał
    Mariusza T. na pięć i pół roku pozbawienia wolności
    za posiadanie pornografii dziecięcej w czasie, gdy
    przebywał on jeszcze w zakładzie karnym w Strzelcach
    Opolskich w latach 2006-14. Wyrok ten uprawomocnił się,
    gdy podtrzymał go Sąd Okręgowy w Płocku, który w marcu
    2016 r. odrzucił apelację wniesioną przez obronę."

    Ciekawe skąd mu się wzięła ta pornografia dziecięca
    w celi - z tyłka ją sobie wyciągnął? Oczywiście ten,
    kto mu ją tam podrzucił, nie beknie za to?

    Następna kwestia: jak to wygląda od strony prawnej?
    Do tego 5,5 - letniego wyroku będzie mu się
    wliczał okres pobytu w tym dziwnym ośrodku
    odosobnienia w Gostyninie (o niejasnym statusie prawnym),
    czy raczej bieg wyroku będzie się liczył dopiero od teraz?
    Co jeśli Trynkiewicz doczeka końca bieżącego wyroku i tym
    razem niczego przy nim nie znajdą (chociaż raczej zrobią
    wszystko, żeby znaleźć)? W takim wypadku wypuszczą go
    na wolność czy trafi z powrotem do Gostynina?

  • 2. Data: 2019-09-18 23:02:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-09-18 o 22:42, Piotrek pisze:
    > będzie mu się
    > wliczał okres pobytu w tym dziwnym ośrodku
    > odosobnienia w Gostyninie (o niejasnym statusie prawnym),
    Niejasny? Sądy nie kierowały pytań prejudycjalnych, RPO też nic słychać
    w tym temacie. No tak... ustawa o bestiach weszła w 2014 r. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2019-09-19 02:27:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2019 13:42:01 -0700 (PDT), Piotrek napisał(a):
> [...]
    > w celi - z tyłka ją sobie wyciągnął? Oczywiście ten,
    > kto mu ją tam podrzucił, nie beknie za to?

    A to nie bylo to jego wlasne zdjecie jako niemowlaka ?
    Mamy wiare w nasze sady ? :-)

    > Następna kwestia: jak to wygląda od strony prawnej?
    > Do tego 5,5 - letniego wyroku będzie mu się
    > wliczał okres pobytu w tym dziwnym ośrodku
    > odosobnienia w Gostyninie (o niejasnym statusie prawnym),

    Jakos watpie, bo skoro nie areszt, to na jakiej podstawie wliczyc ?

> [...]
    > wszystko, żeby znaleźć)? W takim wypadku wypuszczą go
    > na wolność czy trafi z powrotem do Gostynina?

    Teraz to go juz mozna bedzie do Gostynina lege artis - dwa razy
    skazany, recydywista pelna geba, nie rokujacy poprawy :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-09-21 14:37:48
    Od: d...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > A to nie bylo to jego wlasne zdjecie jako niemowlaka ?
    > Mamy wiare w nasze sady ? :-)

    Państwo dało dupy i pod wpływem kleru/"nastrojów u luda" zniosło karę śmierci, teraz
    musi lawirować między przepisami&podrzucać gazietki.
    Niech teraz lud żre tą żabę:) Kwintesencja demos kratosa w pełnej krasie.

    Trochę śmieszne i trochę straszne.

  • 5. Data: 2019-09-21 19:52:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 14:37, d...@g...com pisze:

    > śmierci, teraz musi lawirować między przepisami&podrzucać gazietki.
    > Niech teraz lud żre tą żabę:) Kwintesencja demos kratosa w pełnej
    > krasie.
    > Trochę śmieszne i trochę straszne.

    Wystarczyłoby dożywocie.

  • 6. Data: 2019-09-21 19:54:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Wystarczyłoby dożywocie.

    a po co karmić gada ?:)

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-09-21 23:20:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 19:54, u2 pisze:

    > a po co karmić gada ?:)

    Zaufaj w bosku plan. Skoro Bóg stworzył "gada", widocznie miał jakiś cel
    w tym.

  • 8. Data: 2019-09-21 23:49:50
    Od: Kviat

    > Zaufaj w bosku plan. Skoro Bóg stworzył "gada", widocznie miał jakiś cel
    > w tym.

    Umiał stworzyć, a nakarmić nie potrafi?
    A jakim boskim planem wytłumaczysz gwałcenie dzieci przez pedofilów?
    Stworzył te dzieci do gwałcenia tylko po to, żeby mieć możliwość
    ukarania pedofila w piekle?

    Zawsze mnie intrygowało, jakim cudem wyznawcy tak dobrze wiedzą czego
    chce jakiś bóg (żeby np. nie jeść mięsa w piątki), albo wiedzą, że bóg
    chce żeby opluwać gejów, bo nie lubi gejów. Ale jak zapytać dlaczego bóg
    stworzył pedofila, to nagle nie wiedzą i pierdzielą od rzeczy "miał
    jakiś cel".
    A co on? Dzieci też nie lubi? Czy zwyczajnie lubi sobie popatrzeć?
    (Przecież wszystko widzi, jest wszechmogący i jakoś pedofilom nie
    przeszkadza w ich procederze...).
    Ja bym zareagował...

    Nie żebym był zwolennikiem kary śmierci, ale takie gady na żarcie,
    zużytą wodę, prąd i opiekę lekarską powinni zarabiać samodzielnie.
    Choćby odzyskując materiały i rzadkie metale ze zużytej czy zepsutej
    elektroniki, którą kontenerami wywożą na wysypiska do krajów trzeciego
    świata.
    Nawet z celi by nie musiał wychodzić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2019-09-22 00:46:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 23:49, Kviat pisze:

    > Umiał stworzyć, a nakarmić nie potrafi?
    > A jakim boskim planem wytłumaczysz gwałcenie dzieci przez pedofilów?
    > Stworzył te dzieci do gwałcenia tylko po to, żeby mieć możliwość
    > ukarania pedofila w piekle?

    Nie umiem wyjaśnić. Ale wielu rzeczy nie umiem wyjaśnić i tylko z tego
    powodu trudno je uznać za bezsensowne.

  • 10. Data: 2019-09-22 07:26:25
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 23:49 <Kviat> pisze: