  • 11. Data: 2019-09-22 11:08:57
    Temat: Re: Trynkiewicz znowu w więzieniu... za posiadanie pornografii dziecięcej
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Zaufaj w bosku plan. Skoro Bóg stworzył "gada", widocznie miał jakiś cel
    > w tym.

    bóg to wymysł żydoski, aby oszukiwać gojców

    btw ja zabiłem mnóstwo much w życiu i nie mam żadnych wyrzutów sumienia,
    lazły nie tam gdzie trzeba:)))))))))

    --
    I love love

  • 12. Data: 2019-09-22 11:10:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 23:49, Kviat pisze:
    > Umiał stworzyć, a nakarmić nie potrafi?

    to jaki z kfiatka kucharz ? pytania się mnożą:))))))))

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-09-22 12:25:41
    Od: Kviat

    > Nie umiem wyjaśnić.

    Skoro nie umiesz, to dlaczego bierzesz się za wyjaśnianie: "boski plan",
    "stworzył gada" i "miał jakiś cel w tym"?
    To w końcu umiesz, czy nie umiesz?
    Bo te wyjaśnienia kupy się nie trzymają.

    > Ale wielu rzeczy nie umiem wyjaśnić i tylko z tego
    > powodu trudno je uznać za bezsensowne.

    Nie trudno.
    Deszcz nie spada od walenia w bęben, a Ziemia nie jest płaska.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2019-09-22 12:32:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie umiem wyjaśnić. Ale wielu rzeczy nie umiem wyjaśnić i tylko z tego
    > powodu trudno je uznać za bezsensowne.

    Ależ to jest łatwo wytłumaczyć i to sensownie. Boga nie ma ewentualnie
    jak ktoś nie może się pogodzić z tą myślą, to można od biedy założyć, że
    istnieje, ale ma to w dupie.

    Kontynując twój absurdalny nieco tok myślenia, to kulsony co go złapały,
    prokurartor i sąd stanęły na drodze planu samego Boga. Skoro nie
    spotkało ich nic w stylu final distination to znów sprowadza nas to do
    wniosku, że Boga nie ma, albo ma to w dupie:P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2019-09-22 12:34:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.09.2019 o 12:32, Shrek pisze:
    > Ależ to jest łatwo wytłumaczyć i to sensownie. Boga nie ma ewentualnie
    > jak ktoś nie może się pogodzić z tą myślą, to można od biedy założyć, że
    > istnieje, ale ma to w dupie.

    otóż to, boga masz tam gdzie słońce nie dochodzi:)

    btw katolicki bóg oznacza męczarnie na krzyżu, czyli cierpienia i
    rozpacz, nikt rozumny takiego boga nie chce:)

    --
    I love love

  • 16. Data: 2019-09-22 12:38:46
    Od: Kviat

    W dniu 22.09.2019 o 07:26, Trefniś pisze:

    > Powrotu do zdrowia życzę, roślinko.

    Nadal nic od siebie napisać nie potrafisz? Biedactwo...

    Ja przynajmniej dożyję zmian prawnych i rozdzielenia państwa od kościoła.
    https://oko.press/polska-globalnym-liderem-w-spadku-
    religijnosci/
    I na szczęście coraz więcej młodzieży rezygnuje z "lekcji" religii w
    szkołach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2019-09-23 01:38:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ależ to jest łatwo wytłumaczyć i to sensownie. Boga nie ma ewentualnie
    > jak ktoś nie może się pogodzić z tą myślą, to można od biedy założyć, że
    > istnieje, ale ma to w dupie.

    Albo po prostu nie ogarniamy innego niż nasz układu odniesienia. Albo
    bóg istnieje, a tylko system wartości, który mu przypisano nie jest tym
    faktycznym. Albo albo albo :)

    Kończę już, bo zaraz zjawi się AF i zwróci uwagę, że to grupa o prawie i
    że Polański tez jest elementem boskiego planu.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2019-09-23 06:04:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo po prostu nie ogarniamy innego niż nasz układu odniesienia. Albo
    > bóg istnieje, a tylko system wartości, który mu przypisano nie jest tym
    > faktycznym. Albo albo albo :)

    No przecież napisałem - ma to w dupie;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2019-09-23 07:18:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No przecież napisałem - ma to w dupie;)

    Ale może nie ma w dupie a właśnie tak ma być? :)

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2019-09-23 09:48:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>