  • 21. Data: 2019-09-23 18:06:34
    Temat: Re: Trynkiewicz znowu w więzieniu... za posiadanie pornografii dziecięcej
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale może nie ma w dupie a właśnie tak ma być? :)

    To już chyba podpada pod paragrafy;)

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2019-09-23 18:33:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.09.2019 o 22:42, Piotrek pisze:
    > Nie wiem czy było, w każdym razie chyba było o tym dość
    > cicho, bo dopiero przed chwilą przypadkiem znalazłem
    > artykuł na ten temat:
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wirtualna-polska-mar
    iusz-t-ponownie-trafil-do-wiezienia/twbk2xj?utm_sour
    ce=detal&utm_medium=synergy&utm_campaign=allonet_det
    al_popularne

    > "W lipcu 2015 r. Sąd Rejonowy w Gostyninie skazał
    > Mariusza T. na pięć i pół roku pozbawienia wolności
    > za posiadanie pornografii dziecięcej
    Złośliwi mówią, że system Pegasus potrafi nie tylko czytać maile, smsy
    ale ma też funkcję przesyłania danych w drugą stronę.
    Nie jestem żadnym fanem Trynkiewicza, ale jeżeli to prawda, to każdy
    może stać się w razie potrzeby posiadaczem takich plików.
    Jacek

  • 23. Data: 2019-09-23 18:45:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.09.2019 o 18:33, Jacek pisze:

> [...]
    > Nie jestem żadnym fanem Trynkiewicza, ale jeżeli to prawda, to każdy
    > może stać się w razie potrzeby posiadaczem takich plików.

    Do tego nie trzeba pegazusa. Wystarczy kartę pamieci "znaleźć" w
    telefonie albo chociażby pendriva w pokoju hotelowym jak u pewnego speca
    od wizerunku. Prawdę mówiąc nie trzeba nawet zdjęć, ani komórki -
    wystarczy biegły, który sporządzi opinie.

    --
    Shrek