  • 1. Data: 2006-04-20 10:48:38
    Temat: Wycena domen
    Od: "dsc3" <d...@w...pl>

    Proszę szanownych fachowców o wycene domen internetowych

    e-druk.eu

    edruk.eu

    euro-gielda.eu

    eurokomis.eu

    gsm-akcesoria.eu
    gsm-market.eu
    softgsm.eu

    import-chiny.eu

    elektro-market.eu
    drukarniainternetowa.eu

    e-programy.eu

    lawety.eu

    motobiznes.eu

    uslugi-pogrzebowe.eu

    pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2006-04-24 10:21:52
    Temat: Re: Wycena domen
    Od: necik <n...@s...pl>

    dsc3 napisał(a):
    > Proszę szanownych fachowców o wycene domen internetowych
    >

    > e-druk.eu
    >
    > edruk.eu
    >
    > euro-gielda.eu
    >
    > eurokomis.eu
    >
    > gsm-akcesoria.eu
    > gsm-market.eu
    > softgsm.eu
    >
    > import-chiny.eu
    >
    > elektro-market.eu
    > drukarniainternetowa.eu
    >
    > e-programy.eu
    >
    > lawety.eu
    >
    > motobiznes.eu
    >
    > uslugi-pogrzebowe.eu

    A po 9,99 PLN za domenę, może być?

    --
    Dyskusje o telefonach komórkowych
    Opinie na temat operatorów

  • 3. Data: 2006-04-24 16:14:43
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    dsc3 wrote:
    > Proszę szanownych fachowców o wycene domen internetowych

    Praktycznie wszsytkie to dwuwyrazowe _polskie_ zbitki w domenie eu.
    Warte są mniej niż kosztowała rejestracja.
    W zasadzie tylko softgsm.eu wypada z tego schematu i moim zdaniem jest
    to jedyna _prawie_ sensowna domena. Prawie - bo zbitka słów soft i gsm
    ma znaczenie tylko na zasadzie kojarzenia słów. Normalnie nie znaczy
    nic. No chyba że ktoś chce sprzedawać oprogramowanie do btsów. Ale to
    raczej ryzykowne zajęcie biorąc pod uwagę fakt że w takiej np. Polsce
    jest raptem trzech potencjalnych klientów.

  • 4. Data: 2006-05-02 13:29:56
    Od: "strzeli" <s...@g...pl>

    > Proszę szanownych fachowców o wycene domen internetowych

    produkt jest zawsze warty tyle ile ktos chce za niego dac..

    w przypadku Twoich domen - ja osobiscie nie widze nic atrakcyjnego wiec
    podzielam zdanie kolegi - koszty rejestracji to dobra cena.

    Lepiej by bylo gdybys mial np:
    gsm.eu
    moto.eu
    ale to takie gdybanie...;-)