  • 11. Data: 2015-11-17 10:27:30
    Temat: Re: ciecie drzew owocowych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Co to za kłótnia gdy Ci cieć posty usuwa.
    > Pozdrawiam notorycznie Ja...cki

    Tu są za to ciecie drzew owocowych. Na szczęście nie usuwają niczego.

    Jarek

    --
    Szuja -- najpiękniejszy kęs mi życia ujadł
    Szuja -- toczył ze mnie hektolitry łez

  • 12. Data: 2015-11-17 11:21:31
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 23:08:12 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > Adres mi gdzieś wcięło. Przypomnisz? - może być na priv.

    > Cieszę się, że smakowała :-)
    > Mam nastawiony nowy nalew na ziółkach - angielska gorzka przyda się w
    > trakcie i po Świętach :-))
    > --
    >

    > XL
    > http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dl
    a-przykladu/

    http://forumogrodnicze.info/index.php?sid=a5e48b546a
    e07003d3a84c7207907ca2
    Jest tu kilka wątków o nalewkach i innych trunkach.
    A kretyńska cenzura,podnosi poziom życia.Tu,najczęstszym tematem,było właśnie cięcie,
    nie obciął,źle wyciął,co za rozpacz,drzewka tnie dobrze,a postów mu się
    nie chce.Mirek

  • 13. Data: 2015-11-21 17:30:35
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U nas coraz więcej ludzi przycina teraz drzewa owocowe
    Hejka. Mokra i stosunkowo ciepła jesień sprzyja porażeniom przez raka
    drzew owocowych. Cięcie w tym okresie to otwarcie wrót do infekcji.
    "Nectria galligena oprócz jabłoni i gruszy infekuje ponad 50 innych
    gatunków drzew i krzewów. Jabłonie mogą być porażane grzybem pochodzącym z
    buków, głogów, jarzębin, topól, wierzb oraz jesionów."
    Pozdrawiam ostrzegawczo Ja...cki

  • 14. Data: 2015-11-21 18:01:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Mokra i stosunkowo ciepła jesień sprzyja porażeniom
    > przez raka drzew owocowych.

    No i wreszcie dowiedziałem się gdzie raki zimują!

    Jarek (a tyle razy mi obiecywano)

    --
    No, ale cóż, kiedy ryby
    Śpiewały tylko na niby,