    From: Bartosz Radwan <b...@s...info>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: czym przewieźć rozebrany dom (spichlerz) z bali?
    Date: Fri, 03 Jul 2015 22:30:02 +0200

    Cześć

    Przymierzam się do przeniesienia spichlerza z pół-bali na swoją działkę.
    Spichlerz leży już rozebrany i ma do pokonania jakieś 50km. To jest
    względnie proste. Problem stanowi ostatnie 300m - drogi gminnej jeszcze
    nie ma, formalnie jest droga wewnętrzna, w praktyce - teraz na tej
    drodze wewnętrznej rośnie ~1m trawy. Pierwsze ~100m jest lekko pochyłe -
    obciążony pojazd musi zjechać w dół. Nachylenie na oko 10%

    Długość elementów 4.8 ... 9m, wszystkiego w okolicach 10...12m?.

    Jedyne sensowne rozwiązanie jakie przychodzi mi do głowy - jakieś auto
    (najlepiej z HDS) dowozi bale do końca asfaltu, a tam czeka ciągnik z
    przyczepą. To jest nawet akceptowalne, ale wolałbym aby całą operacja
    wymagała zaangażowania jak najmniejszej liczby pojazdów/podmiotów.

    Pytanie - jakiego pojazdu szukać?

    Ludzie od transportu dłużycy w mojej okolicy twierdzą (chyba słusznie),
    że 4.8m to za mało, a na trawę to średnio, chyba, że kilka dni suchych.

    Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

    Bartek