  • 21. Data: 2018-04-26 13:33:31
    Temat: Re: do kamyczka policjofobów
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 26.04.2018 o 13:23, J.F. pisze:
    > No i sam sobie przeczysz - jak nie bedzie gdzie zaparkowac, to ludzie
    > pojada zbiorkomem, albo nie pojada.
    > Jak zbuduja parkingi pietrowe, to zaraz zrobia sie korki :-)

    Panowie, porzućcie mrzonki. Nie zbudują parkingów piętrowych, tylko jak
    najbardziej płaskie, kosztem trawy i drzew.

    p. m.

  • 22. Data: 2018-04-26 13:51:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-26 o 13:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Nacisk to bedzie pasazerow :-)

    no tak, ale ilość pasażerów się zwiększy, więc powinien być skuteczniejszy.

    > No i sam sobie przeczysz - jak nie bedzie gdzie zaparkowac, to ludzie
    > pojada zbiorkomem, albo nie pojada.
    > Jak zbuduja parkingi pietrowe, to zaraz zrobia sie korki :-)

    nie - system będzie dążył do równowagi. Tam gdzie będzie można i będzie
    to uzasadnione, powstaną wielopoziomowe parkingi, tam gdzie będzie to
    nie wskazane/nie będzie miejsca, czyli w centrum zmniejszy sie ilość
    wjeżdżających, będą jechać tylko ci co rzeczywiście potrzebują, bo
    komunikacja powinna być wtedy szybsza, a jak ktoś juz będzie musiał, to
    ze względu ograniczenia ruchu szansa na znalezienie miejsca parkingowego
    się zwiększy. W wielu niemieckich miastach się to sprawdziło....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 23. Data: 2018-04-26 13:54:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-26 o 13:33, m pisze:

    > Panowie, porzućcie mrzonki. Nie zbudują parkingów piętrowych, tylko jak
    > najbardziej płaskie, kosztem trawy i drzew.

    na razie to wszędzie gdzie się da powstają bloki, a gdzie się da parkują
    ludzie nie liczący się z mandatom, bo małe p-stwo, bo wszyscy tak
    parkują i rozjeżdżają skwery... Takie sprawy spokojnie załatwiłyby mpzp...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 24. Data: 2018-04-26 14:02:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >parkują ludzie nie liczący się z mandatom, bo małe p-stwo, bo wszyscy
    >tak parkują i rozjeżdżają skwery... Takie sprawy spokojnie

    No i poki policja wystawia mandaty z rzadka, to taki stan moze trwac
    dlugo.
    Jak sie wezma do roboty, to cos sie bedzie musialo zmienic ... choc
    Gullianiego wybrano na druga kadencje.

    Tak nawiasem mowiac to mam widok z okna na takie jedno miejsce i
    czasem widze akcje mandatowania SM.
    Na drugi dzien patrol przechodzi obok tak samo nieprawidlowo
    zaparkowanych pojazdow i idzie dalej ... zapewne mandatowac w innym
    miejscu :-)

    J.

  • 25. Data: 2018-04-26 14:10:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    >no tak, ale ilość pasażerów się zwiększy, więc powinien być
    >skuteczniejszy.

    To bedzie nacisk pasazera na pasazera, jak to w scisku :-)

    >nie - system będzie dążył do równowagi. Tam gdzie będzie można i
    >będzie to uzasadnione, powstaną wielopoziomowe parkingi, tam gdzie
    >będzie to

    nie zauwazasz, ze sa dwa elementy - drogi i parkingi.
    Parkingi chcesz platne i samoregulujace sie ... to jeszcze drogi
    trzeba platne ... w niektorych miastach na swiecie juz sa.

    >nie wskazane/nie będzie miejsca, czyli w centrum zmniejszy sie ilość
    >wjeżdżających, będą jechać tylko ci co rzeczywiście potrzebują, bo
    >komunikacja powinna być wtedy szybsza, a jak ktoś juz będzie musiał,

    Ale to zakladasz regulacje odgorna.
    I teraz albo ktos z glowa bedzie wydawal te zezwolenia na budowe
    parkingow, albo bez glowy ...

    >ze względu ograniczenia ruchu szansa na znalezienie miejsca
    >parkingowego się zwiększy. W wielu niemieckich miastach się to
    >sprawdziło....

    Za to widuje tam te godzinne korki na przedmiesciach :-)

    A z drugiej strony mamy casus Detroit - jak sie okaze, ze w okolicy
    mieszka sie taniej i przyjemniej, zarabia lepiej i przyjemniej, to ...
    po co komu miasto ?
    I zbankrutuje ...

    J.

  • 26. Data: 2018-04-26 14:21:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Panowie, porzućcie mrzonki. Nie zbudują parkingów piętrowych, tylko
    >jak
    >najbardziej płaskie, kosztem trawy i drzew.

    Ja tam widze, ze buduja.
    A wtedy ... na dotychczasowych plaskich zakaz parkowania, albo trawa,
    bo wtedy wyzszy mandat :-)

    We Wroclawiu to byla jeszcze masa malych, bezpanskich placow, pewnie
    jak gdzies bomba zburzyla dom.
    A od lat miasto konsekwetnie je sprzedaje i jakas plomba powstaje.
    A parkingow niniejszym ubywa... nowa plomba ma podziemny, ale
    okoliczni mieszkancy juz nie maja.

    No ale chyaba wreszcie zmienimy "zasluzonego prezydenta".

    J.