PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzież bym śmiał... (#204)

  • 1. Data: 2016-05-14 21:39:22
    Temat: gdzież bym śmiał... (#204)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ... stwierdzać, że obniżenie jakiegoś globalno-wiochowego raitingu przez
    jakieś powskie ciecie które skutkuje zatrzymaniem inwestycji to decyzja
    czysto polityczna...

  • 2. Data: 2016-05-15 20:55:37
    Temat: Re: gdzież bym śmiał... (#204)
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > ... stwierdzać, że obniżenie jakiegoś globalno-wiochowego raitingu przez
    > jakieś powskie ciecie które skutkuje zatrzymaniem inwestycji to decyzja
    > czysto polityczna...

    Mógłbyś napisać, jaka sytuacja w kraju Cię zadowoli?

    PO miało władzę, wylewałeś tu swoje frustracje.
    Teraz znienawidzone przez Ciebie PO poszło w odstawkę, zaczęła się dobra
    zmiana, a Ty dalej sfrustrowany.
    - masz dzieci, załapałeś się na 500+?
    - może Antek zatrudni wieloletniego feldmarszałka jak nie w Sztabie
    Generalnym to przynajmniej w obronie terytorialnej? W weekend jakieś
    zgrupowanie (w praktyce piknik) zaliczysz, poparadujesz w uniformie,
    jeszcze diety dostaniesz?
    - może zgłoś się do któregoś ze słusznych mediów, po linii propagandy
    coś Ci znajdą, jakby co to zaświadczę, że kręgosłup ideologiczny
    zawsze miałeś jak trzeba?

  • 3. Data: 2016-05-16 17:15:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie spocznę aż ostatni eu-powiec nie zdechnie w rynsztoku...

    a skąd ten pomysł, że po poszło w odstawkę? ja tam widzę, że elity kraju
    nadal na stołkach...