PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedź petru (#203)

  • 1. Data: 2016-05-07 18:24:12
    Temat: wypowiedź petru (#203)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    podobno (ja tam nie wiem) bystry chłopak petru, a mówi takie rzeczy:
    "PiS zniszczy cały powsko-europejski porządek!" nooo... i pewnie dlatego
    wygrał wybory... ups, przepraszam wszyscy wiemy, że to europa wygrała
    wybory...

  • 2. Data: 2016-05-07 18:47:54
    Temat: Re: wypowiedź petru (#203)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czujesz Piotrek ten skurwysynizm jebanych chujów po/eu?
    spamują obiecankami wysokich zarobków...

  • 3. Data: 2016-05-07 18:50:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to też mi się podoba: radykalni świadomi wolni zjednoczeni studenci
    po/eu demonstrują ostre histerie, że oni to nie chcą rozumieć jak
    normalni, a chcą jak po/eu i żądają nauczania według kryteriów po/eu...

  • 4. Data: 2016-05-07 18:51:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a wywnioskowałem to z "Oni to nie!!!"...

  • 5. Data: 2016-05-08 13:01:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytanie retoryczne, to unia europejska czy nie? bo może wyzwolona europa?

    Zarabianie pieniedzy moze byc bardzo latwe
    Uruchom Robot finansowa i zrobic swój biznes.

    Zarabiaj w internecie?
    Zyskiem Trading - rzeczywistoscia. Prowadzimy sprzedaz za granica. Spróbuj!

    Zacznij zarabiac tysiace dolarów
    Male inwestycje moga przyniesc mnóstwo dolarów szybko.

    najszybszy sposób na niezaleznosc finansowa
    Wypróbuj automatycznego robota zachowac zarabiac przez caly dzien.

    Zaczac pracowac na opcjach binarnych!
    Dokladne wskazniki dla opcji! 270% zysku! Najlepsza opcja handlu!

    Dodac laptop instrumentu finansowego
    Wow! Ten robot jest swietny poczatek kariery online.

  • 6. Data: 2016-05-10 18:55:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziś ogłoszono, że platforma europejska będzie współpracować z PiSem jak
    ten zaatakuje Frajerów...
    po dwóch godzinach ogłoszono, że PiS poddał się wszystkim postulatom
    platformy europejskiej...

  • 7. Data: 2016-05-12 17:39:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    hanna gronkiewicz waltz ogłosiła systemem, że wysupłała (a może
    wykutwiła) granty ze swojej pensji dla tych ekspertów po/eu co zaatakują
    Frajerów...

  • 8. Data: 2016-05-13 16:28:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    okazało, że wspólnota europejska rozpoczęła procedurę wyszydzania
    wszystkiego tego co nie zostało sfinansowane z grantów tego gówna...

    ciekawe, ciekawe, ma Ktoś ciąg dalszy?

  • 9. Data: 2016-05-14 20:42:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to dobre:
    wasi chłopcy puszczają bąki i oczekują wnioskowania...

    taaaakkkk...
    to dość typowe dla tego systemu [R]...

  • 10. Data: 2016-05-15 13:58:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    donald nie chcąc być gorszy od hanny wysupłał ze swojej europejskiej
    pensji środki na uruchomienie nowej instytucji, instytucji której celem
    jest zmuszenie Frajerów do śmiania się z angielskich dżołków...