PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedawczyki a 7 maja (#202)

  • 1. Data: 2016-05-04 17:18:49
    Temat: sprzedawczyki a 7 maja (#202)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak ładnie, co wolna europa machnie dolcami to chłopaczki z po sprzedają
    kolegów...

    liczę, że 7 maja na czele pochodu pójdą największe radykały po/eu niosąc
    na tronie hannę gronkiewicz waltz i donalda tuska... no bo chyba donald
    przyjeżdżasz?

  • 2. Data: 2016-05-05 02:03:25
    Temat: Re: sprzedawczyki a 7 maja (#202)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

> [...]
    >
    > liczę, że 7 maja na czele pochodu pójdą największe radykały po/eu niosąc
    > na tronie hannę gronkiewicz waltz i donalda tuska... no bo chyba donald

    To ty, czy podobieństwo jest zupełnie przypadkowe?
    http://opole.wyborcza.pl/opole/1,35114,20017207,ludz
    ie-kod-zwyzywani-na-ul-krakowskiej-targowica-wypier-
    c.html

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-05-06 11:54:34
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiesz Piotrek ja nie rozumiem, dlaczego jak tusk z gronkiewicz sprzedają
    kolesiom to co nie ich to jest demokracja, a jak PiS zaczyna nas bronić
    to jest zamach na demokrację... ale może kiedyś i mi przyjdzie
    zrozumieć... europę...

  • 4. Data: 2016-05-06 16:55:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ależ europa dała odczuć, ze PiS to nie, a po to masakra triumfem...

    swoją drogą to po tylu kompromitacjach po powinno podać się do dymisji,
    bo to już nawet nie jest śmieszne...

  • 5. Data: 2016-05-06 16:57:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to dobre:

    wolna zjednoczona europa grozi mi, że nie pozwalam aby ta nasrała mi na
    głowę...

  • 6. Data: 2016-05-06 19:37:16
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > wiesz Piotrek ja nie rozumiem,

    Jak wielu innych rzeczy. Nic nowego.

    > dlaczego jak tusk z gronkiewicz sprzedają
    > kolesiom to co nie ich

    Czyli co? Konkretnie.
    Co sprzedają i komu?

    > to jest demokracja, a jak PiS zaczyna nas bronić

    Przed kim bronić? Konkretnie.
    I nie używaj słów, których nie rozumiesz. Wszystko co robią pislamiści
    jest zaprzeczeniem demokracji.

    > to jest zamach na demokrację...

    Dowiedz się co znaczy demokracja, to zrozumiesz dlaczego ludzie
    protestują przeciwko pislamistom.
    (Nie, demokracja wcale nie oznacza, że większość rządząca ma prawo
    wprowadzić katotaliban, faszyzm, ignorować wyroki TK i może bezkarnie
    kłamać w TV publicznej opłacanej przez obywateli)

    > ale może kiedyś i mi przyjdzie
    > zrozumieć... europę...

    Wątpię.
    Przerasta to twoje możliwości intelektualne o rząd wielkości.
    Powtarzasz tylko usłyszany od kogoś nic nie znaczący bełkot, a jak masz
    napisać konkrety, to chowasz się do nory.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2016-05-06 19:41:14
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > ależ europa dała odczuć, ze PiS to nie, a po to masakra triumfem...
    >
    > swoją drogą to po tylu kompromitacjach po powinno podać się do dymisji,

    Tak jak każdy pislamista nie rozwijasz się umysłowo. Nie zauważyłeś, że
    PO już nie ma.

    PO w porównaniu z pislamistami to amatorzy jeżeli chodzi o
    kompromitacje. Czego jesteś najlepszym przykładem.

    > bo to już nawet nie jest śmieszne...

    Właśnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2016-05-06 19:46:02
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > o to dobre:
    >
    > wolna zjednoczona europa grozi mi, że nie pozwalam aby ta nasrała mi na
    > głowę...

    Jeżeli swobodne przekraczanie granic nazywasz sraniem na głowę, to
    ciekawe co masz w tej głowie.
    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że nie wszyscy w tym kraju są tak
    ograniczeni jak ty. Znają inne języki, podróżują... widzieli trochę
    więcej niż obornik za stodołą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2016-05-06 21:19:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dobrze powiedziane, tyle, że to nie za bardzo o mnie, a bardziej o tusku
    Twoim idolu i jego europejskich przyjaciołach...

    jest taka teoria (nie ja to wymyśliłem), że dzięki nieznajomości i
    niegustowaniu w angielskich dżołkach ominęło mnie zbawienie w europie, i
    chwalę za to Pana po wieki...

  • 10. Data: 2016-05-06 22:18:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no cóż nie mam nic do powiedzenia (tak wiedziałeś)...

    do następnego razu...