  • 21. Data: 2017-02-27 13:46:31
    Temat: Re: listwa progowa alu - jak ciąć, żeby nie zniszczyć?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-02-25 o 18:52, PiteR pisze:

    > Piłą taśmową. Mam w pracy. Jest cudowna.

    Do jednej listwy...

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2017-02-27 14:39:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.02.2017 13:06, Kris wrote:
> [...]
    ślusarza, to będziecie marudzić, że nie potrafię brzeszczotu użyć. Jakieś rozdwojenie
    jaźni?

    > Bo armatę na muchę chciałeś używać.
    > Pisałeś o docięciu aluminiowej listewki szlifierką kątową.
    > Jeśli ktoś miewa takie pomysły to Zenek dobrze doradził skorzystanie z usług
    fachowca.

    No ale zależało mu na ładnej krawędzi.
    Na co dzień tnę profile alu ukośnicą i tylko tak udaje mi się zachować
    ładną, równą krawędź.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2017-02-27 14:47:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 14:39:47 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > No ale zależało mu na ładnej krawędzi.
    > Na co dzień tnę profile alu ukośnicą i tylko tak udaje mi się zachować
    > ładną, równą krawędź.

    Więc jeśli ma ukośnicę niech tnie ukośnicą. Jeśli nie ma to musi udac się do
    rzemieślnika co ma ukośnice.
    Ale równie ładnie utnie ta listewke piłą ręczną

  • 24. Data: 2017-02-27 15:12:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maniek4 pisze tak:

    > Do jednej listwy...

    Niech sobie "załatwi" dostęp za flaszkę u p.Zdziśka szwagra.
    Kogut go nawet wysyła do ślusarza.

    Mówię tylko jakie narzędzie utnie ładnie skoro chce bardzo ładnie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 25. Data: 2017-02-27 16:21:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-02-27 o 15:12, PiteR pisze:

    > Niech sobie "załatwi" dostęp za flaszkę u p.Zdziśka szwagra.
    > Kogut go nawet wysyła do ślusarza.

    Jak pojdzie do slusarza to co go obchodzi czym mu beda ciac?

    > Mówię tylko jakie narzędzie utnie ładnie skoro chce bardzo ładnie.

    A ja mam wrazenie, ze to teleturniej w stylu, kto wymysli bardziej
    skomplikowane narzedzie. Quent pisal o ukosnicy. Gdyby nie okleina to
    moznaby plazma tez ciachnac.

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2017-02-27 22:21:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Czy wyrzynarka dałaby radę? Jakieś specjalne ostrze?

    Jak chcesz wyrzynarką, to równie dobrze możesz od razu ją przegryźć.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 27. Data: 2017-02-27 22:24:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jeśli ma taką z regulacją obrotów to pewnie tak.

    Albo spadki napięcia w sieci.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2017-02-28 15:21:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maniek4 pisze tak:

    > Jak pojdzie do slusarza to co go obchodzi czym mu beda ciac?

    Ślusarz może mieć niższy level perfekcyjności niż zleceniodawca ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.