  • 11. Data: 2019-10-16 21:20:16
    Temat: Re: losowania w czasach dobrej zmiany
    Od: k...@g...com

    użytkownik Olin napisał:
    > "Trzy razy - w sprawach

    Oj tam, oj tam.
    Na tłiterze piszą że Kryśka sama wnioskowała o zmianę sędziego.

    https://youtu.be/yqURoxHOTPE

  • 12. Data: 2019-10-16 21:33:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nawet nie wiemy, co to za sąd. Znam Sądy, gdzie w danej specjalizacji
    > jest 2 sędziów.
    Mówisz, że jest specjalny sąd specjalizujący się w sprawach krycha vs
    Owsiak? Bo sprawa wydaje się z punktu widzenia sądu banalna, więc czmu
    miałby byc jakiś wyjątkowy sąd o specyficznym składzie osobowym?

    Ockham mówi, że gonisz w piętkę, a wyjaśnieniem zagadnienia jest stare
    powiedzenie, że gospodarzom pomagają ściany (i sądy i prokuratura i
    kulsony i tvpis i wszystko co państwowe).

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-10-17 09:19:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wystarczy znać wydział i wejść na stronę sądu.
    Zapewne można domagać się informacji co do losowania (z jakiego grona) na podstawie
    ustawy o dostępie do informacji publicznej.

    -----

  • 14. Data: 2019-10-17 10:00:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Oct 2019 12:20:16 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Oj tam, oj tam.
    > Na tłiterze piszą że Kryśka sama wnioskowała o zmianę sędziego.

    Media mętnego nurtu donoszą, że Nitras złożył wniosek do sądu w Szczecinie,
    jednak później sprawa została przeniesiona do Warszawy, a ciąg dalszy jest
    znany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2019-10-17 10:08:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Oct 2019 17:15:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To coś pod linkiem wiesza się i widać tylko tyle, co Ty napisałeś.

    U mnie linka niezmiennie działa, ale kiedy prześladuje pech, to albo w
    kamerze wyczerpują się akumulatory, albo monitoring akurat nie działa i nic
    na to nie można poradzić.

> [...]
    > jest 2 sędziów. Prawdopodobieństwo trzykrotnego wylosowania tego samego,
    > to 1/8 :-) - nie jakoś szczególnie nieprawdopodobne.

    Jeśli sędzia był jeden, to prawdopodobieństwo wynosiło 1 i nie ma po co
    zajmować się sprawą.

    Nawiasem mówiąc, niejaki Roy Sullivan został trafiony piorunem 7 razy, a
    prawdopodobieństwo pojedynczego uderzenia szacowane jest na ~1:10 000.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Roy_Sullivan

  • 16. Data: 2019-10-17 12:11:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Mówisz, że jest specjalny sąd specjalizujący się w sprawach krycha vs
    >Owsiak? Bo sprawa wydaje się z punktu widzenia sądu banalna, więc
    >czmu miałby byc jakiś wyjątkowy sąd o specyficznym składzie osobowym?

    Jak wezmiesz jakis maly sąd, np w Olesnicy
    http://www.olesnica.sr.gov.pl/

    To sie okaze, ze w wydziale cywilnym jest ... 6 sedziow.
    A w rodzinnym 4.

    Co tam dalej maja za podzialy to nie wiem, ale np jak sprawa z zakresu
    Kodeksu Pracy,
    to ... jakis jeszcze inny sad, czy maja tam paru sedziow specjalistow
    od KP ?
    No ale ten znakomity system losowan zna te specjalizacje czy nawet nie
    powinien ?

    No ale Krycha to chyba w Warszawie sie sądzila, a tam sedziow zapewne
    znacznie wiecej.

    Jedna ze spraw
    "Poseł PO w 2017 roku wytoczył przeciwko Pawłowicz pozew cywilny
    związany z jej wpisami w mediach społecznościowych, które zdaniem
    Nitrasa były obraźliwe.
    Pozew został złożony do sądu w Szczecinie, ale ostatecznie sprawa
    została przeniesiona do Warszawy.
    Jak mówi w rozmowie z RMF FM Nitras, zabiegać o to miała sama
    Pawłowicz.
    W Warszawie - do rozpoznania sprawy - wylosowany został sędzia
    Świderski."

    No coz - zadanie dla poslow - niech interpoluja Ziobre o wyjasnienia w
    sprawie losowania.
    A potem naslą NIK :-)

    Tylko jeden niuans
    "Posłanka z kolei - jako członek Krajowej Rady Sądownictwa - poparła
    niedawno jego awans do Sądu Okręgowego w Warszawie."

    No to teraz nie bedzie juz rozpatrywal kolejnych jej spraw.
    Chyba ze ... w apelacji :-P

    J.

  • 17. Data: 2019-10-17 12:23:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 17 października 2019 10:08:26 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Jeśli sędzia był jeden, to prawdopodobieństwo wynosiło 1 i nie ma po co
    > zajmować się sprawą.

    Skądinąd w tzw. internecie wyczytałem wyjaśnienia sądu - i że historia była właśnie
    mniej taka - o ile wyjaśnienie nie mija się z prawdą.
    Otóż wszystkie te 3 sprawy trafiły do sądu jeszcze prze rozpoczęciem losowań - oraz
    mniej więcej w tym samym czasie.
    To jedno - a drugie, że akurat do tego samego sądu (okręgowy w DC) właśnie wtedy
    trafił też ten sędzia - i jako że miał z tego powodu w referacie okrągłe 0 spraw, to
    prezes zarządził, że dopóki nie uzbiera mu się 125 spraw, to wszystkie nowe mają
    trafiać do tego właśnie sędziego.

    Więc chyba się komuś pomyliło, że te sprawy zostały w taki sposób "wylosowane".

  • 18. Data: 2019-10-17 15:05:20
    Od: Marek <t...@f...pl>

    >>> 01-10-19, wtorek

    > Stalowa Krystyna powinna grać w totka, bo już posłem nie będzie, a żyć z czegoś
    trza.

    Taki jeden TW z Gdańska twierdzi, że w ten sposób się dorobił, a mieszkanie to dostał
    od mocodawców za darmo.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 19. Data: 2019-10-17 15:09:41
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 16.10.2019 o 12:41, Olin pisze:

    > Może spokojnie zostać trendsetterką sałatkową w TV Trwam albo założyć
    > szkołę dobrych manier dla dorastających panien.

    Ciekawe, co ryży zrobi za kasę otrzymaną w Brukseli za sprzedawanie Polski.
    Może założy jakąś organizację volksdeutsch'y w Gdańsku.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 20. Data: 2019-10-17 15:15:40
    Od: Marek <t...@f...pl>

    > A Basic-u było to RND. :-)

    I właśnie dlatego to jest losowanie pseudolosowe, jak wiesz,
    więc jest większa szansa powtarzalności wyników.

    --
    Pzdr.
    Marek