  • 21. Data: 2019-10-18 06:43:28
    Temat: Re: losowania w czasach dobrej zmiany
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2019 o 12:11, J.F. pisze:

    > Jak wezmiesz jakis maly sąd, np w Olesnicy
    > http://www.olesnica.sr.gov.pl/
    >
    > To sie okaze, ze w wydziale cywilnym jest ... 6 sedziow.

    A co krycha w oleśnicy by miałaby robić? Tak czy inaczej 1/6*1/6*1/6 to
    będzie 0,0046.

    Oddzielny wydział.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2019-10-18 09:06:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2019 06:43:28 +0200, Shrek napisał(a):

    > A co krycha w oleśnicy by miałaby robić?

    Olesnicy jak Olesnicy - nie podano co to za sad :-)

    >Tak czy inaczej 1/6*1/6*1/6 to będzie 0,0046.

    Malo ... ale raz na 250 przypadkow sie trafia.

    > Oddzielny wydział.

    Nie ma w Olesnicy. Jest cywilny, karny, rodzinny i KW.

    A zobacz Wroclaw-srodmiescie
    http://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/index.php?o
    ption=com_content&view=article&id=67&Itemid=91

    cztery wydzialy cywilne i dwa pracy.

    To jak tam losuja sedziow ?

    J.

  • 23. Data: 2019-10-18 10:15:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Oct 2019 03:23:24 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Skądinąd w tzw. internecie wyczytałem wyjaśnienia sądu - i że historia była właśnie
    mniej taka - o ile wyjaśnienie nie mija się z prawdą.
    > Otóż wszystkie te 3 sprawy trafiły do sądu jeszcze prze rozpoczęciem losowań - oraz
    mniej więcej w tym samym czasie.
    > To jedno - a drugie, że akurat do tego samego sądu (okręgowy w DC) właśnie wtedy
    trafił też ten sędzia - i jako że miał z tego powodu w referacie okrągłe 0 spraw, to
    prezes zarządził, że dopóki nie uzbiera mu się 125 spraw, to wszystkie nowe mają
    trafiać do tego właśnie sędziego.

    Powyższe przywraca wiarę w reformę systemu sprawiedliwości prowadzoną przez
    Prezesa i Sutenerów tudzież generatory liczb losowych.
    Najzupełniej przypadkiem sprawy pani poseł trafiły do sędziego opiniowanego
    przez nią, bo akurat miał za mało pracy. Jest również jasne, dlaczego
    chciała przenieść sprawę z Nitrasem do Warszawy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 24. Data: 2019-10-18 10:17:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Oct 2019 15:09:41 +0200, Marek napisał(a):

    > Może założy jakąś organizację volksdeutsch'y w Gdańsku.

    W tym celu najlepiej wynająć kamienicę od Banasia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2019-10-18 11:02:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 18 października 2019 10:15:20 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Najzupełniej przypadkiem sprawy pani poseł trafiły do sędziego opiniowanego
    > przez nią, bo akurat miał za mało pracy. Jest również jasne, dlaczego
    > chciała przenieść sprawę z Nitrasem do Warszawy.

    Cóż, przypadkom trzeba pomogać, dobry exploit jest dobry...
    Ale z drugiej strony nigdzie nie znalazłem wyjaśnienia, dlaczego wszystkie te sprawy
    toczyły się w sądzie okręgowym - czy rejonowy to za niskie progi dla posła?

  • 26. Data: 2019-10-18 12:23:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pozwany(-a) ma prawo wnioskować o przeniesienie sprawy do sądu dla niego/jej
    miejscowo właściwego.

    -----

  • 27. Data: 2019-10-18 12:26:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wałęsa załatwi przez swoich kumpli w SB pięciopokojowe mieszkanie.

    -----

  • 28. Data: 2019-10-18 12:35:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Oct 2019 02:02:47 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Ale z drugiej strony nigdzie nie znalazłem wyjaśnienia, dlaczego wszystkie te
    sprawy toczyły się w sądzie okręgowym - czy rejonowy to za niskie progi dla posła?

    Może rejonowy to za niskie progi dla Świderskiego. Przecie jest członkiem
    KRS.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2019-10-18 12:37:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >Ale z drugiej strony nigdzie nie znalazłem wyjaśnienia, dlaczego
    >wszystkie te sprawy toczyły się w sądzie okręgowym - czy rejonowy to

    No wlasnie ...wyjasnienie brzmi w miare sensownie, ale czemu rejonowy
    ?
    Sprawy z paru dni ... nie zapelnila sie nowemu sedziemu wokanda ?

    A jesli prawda o tym przenoszeniu ze Szczecina ... to tez trzeba
    troche szczescia, zeby zdazyc akurat na nowego sedziego ... albo sie
    myle, i te 125 spraw to sie miesiac zbieralo.

    J.

  • 30. Data: 2019-10-18 12:59:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 18 października 2019 12:35:06 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    sprawy toczyły się w sądzie okręgowym - czy rejonowy to za niskie progi dla posła?

    > Może rejonowy to za niskie progi dla Świderskiego. Przecie jest członkiem
    > KRS.

    Nie no, z cytatu w otwierającym poście wynika, że w KRS jest Stalowa Krycha.
    A Świderski awansował - choć ZTCP to jest to póki co tylko delegacja - z sądu
    rejonowego (chyba mokotowskiego) do warszawskiego okręgowego.

    Ale wciąż się zastanawiam, dlaczego sprawy Krychy - i te, w których pozywała, i ta, w
    której jest pozwaną - trafiły od razu do okręgowego - przeiceż to są jakieś tam
    pierdółki o zniesławienie, a nie jakieś zbrodnie.

    Że sprawy z Owsiakiem były w sądzie warszawskim to nic dziwnego, i Krycha i Jurek w
    DC mieszkają - ale też pytanie, czemu w okręgowym, a nie w rejonowym?
    Może poseł ma taką specjalną "delegację"?

    Coś jak z tym, że wszystkie głosy z zagranicy są w wyborach parlamentarnych doliczane
    do okręgu 19, czyli warszawskiego.
    Póki były to ambasady czy jakaś tam polonia z obywatelstwem, to nie było problemu -
    ale teraz było nieco ponad milion głosów warszawiaków i ponad 300 tysięcy
    zagranicznych.

    A tak BTW, bo wciąż nie mogę tej informacji znaleźć - to powyżej to o wyborach do
    sejmu - a co z senatem? Okręg "sejmowy" nr 19 jest przecież podzielony na 4 okręgi
    jednomandatowe do senatu.
    To w ogóle zagranica głosuje w wyborach do senatu - a jeśli tak, to w którym okręgu -
    czy tylko w wyborach do sejmu?