  • Data: 2006-12-25 12:07:22
    Temat: map1 prawa autorskie
    Od: "kmcomputersystem" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czytałem wiele wątków na temat firmy Map1 i jej pism na temat
    naruszenia praw autorskich poprzez wykorzystanie zamieszczonych map w
    internecie na własnyuch stronach WWW.
    Mapa ta była umieszczona na stronie urzędu miasta strona
    www......gov.pl czyli oficjalna strona urzedu miasta.

    Czy osoby które miały stycznośc z tą firmą i takim przypadkiem
    mogą sie odezwac i powiedzeić jak zakonczyły sie ich sprawy???.

    Odpowiedzi i porady na tych postach sa jak to w sprawach sądowych, w
    stylu "na dwoje babka wrózyła", jedni mówia dogadac sie inni
    zostawic sprawe.

    Czy wszystkie osoby dogadały sie i zapłaciły firmie Map1 czy też
    ktoś udał się do sądu.

    Pozdr Kamil

    p.s. własnie się dowiedziałem że jestem w podobnej sytuacji i
    zamierzam wyjanąć prawnika celem rozeznania sprawy. Moze Wasze
    doswiadczenia pozwola mi na zminimalizowanie kosztów i niepopełnianie
    błedów.
    Strone tworzył mi mój były pracownik, ja sie nie znam na tworzeniu
    stron.