  • 1. Data: 2006-12-25 14:46:19
    Temat: obowiazek przedstawienia szkody
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    proste zapytanie... sprawa ubezpieczeniowa, prowadzona jest od czerwca
    [jeszcze ;>] br roku. Przedstawiciel stwierdza 'przez okres 30
    najblizszych dni, prosze zabezpieczyc komputer do ewentualnego wgladu
    rzeczoznawcy'. Po okresie miesiaca czasu ten sam przedstawiciel, robi
    zdjecia i opis sprzetu [zalanego sciekami kanalizacyjnymi]. Prosi
    rowniez, o opinie niezaleznego specjalisty-rzeczoznawcy. Wg prawa, nie
    musialem tego wogole robic, odpowiedzialosc spoczywa na PZU w akich
    przypadkach, jednak... sprzet wyslany do specjalisty, ten wyslal mi
    ekspertyze, gdzie jednoznacznie stwierdza sie uszkodzenie wszystkich
    podzespolow poprzez zwarcia, oscylacje, indukcje etc. Sprzet ten tez
    zostal u specjalisty, bo po co mi zlom w domu?

    Po uplywie 6miesiecy, PZU pragnie wgladu do sprzetu. Chcialem sie
    dowiedziec jaki jest okres trzymania takiego urzadzenia? Fakt faktem,
    zaplace 22zl za przesylke kurierska azeby ten sprzet wrocil- to nie
    problem przy checi odzyskania kwoty naleznosci za sprzet, jednak nie
    wiem czy Sz.P. jeszcze ten sprzet ma na stanie, i dla wlasnej
    informacji azeby w razie czego miec jakas zwloke czasu chcial bym sie
    dowiedziec czy jest z gory ustalony okres, w jakim urzadzenia powinny
    byc zabezpieczone. -okres likwidacji szkody mija po 30dniach, czy tym
    samym przez okres dniu 30 mam obowiazek jego zabezpieczenia? czy tez
    10lat?

    z gory dziekuje za informacje, pozdrawiam MiK^