  • 11. Data: 2014-10-28 23:39:42
    Temat: Re: obrońca z urzedu ...
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:54500ad4$0$43511$b1db1813$71902154@news.astrawe
    b.com...

    > 3tys. na rękę i domaga się obrońcy z urzędu, to może się załapie na
    > chorobę psychiczną. Takie żądanie przy takich dochodach spokojnie można
    > podciągnąć pod objawy

    Ponieważ? Ja rozumiem, że w tym kraju, jak ktoś zarabia średnią krajową, to
    podobno jest bogaczem i ma głębokie kieszenie, z których śmiało można
    czerpać garściami, jednak rzeczywistość jest nieco inna...

    Wiwo

  • 12. Data: 2014-10-29 00:07:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Wiwo* napisał(-a):

> [...]
    > krajową, to podobno jest bogaczem i ma głębokie kieszenie, z których
    > śmiało można czerpać garściami, jednak rzeczywistość jest nieco

    Nie żartuj. Aktualana średnia krajowa to już ponad 3,9k

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2014-10-29 00:36:28
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu wtorek, 28 października 2014 14:48:31 UTC użytkownik Liwiusz napisał:

    > No to nie bierz, nie ma obowiązku być reprezentowanym, ani państwo
    > każdemu obrońcy nie daje.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Ale w takim razie żeby była równość wobec prawa druga strona też powinna mieć zakaz
    posiadania obrońcy :) W przeciwnym razie prawo jest tylko dla bogatszego...

  • 14. Data: 2014-10-29 01:07:43
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Nie żartuj. Aktualana średnia krajowa to już ponad 3,9k

    No dobra, więc tym bardziej nie rozumiem, dlaczego ktoś kto utrzymuje
    rodzinę z pensji sporo niższej od średniej krajowej jest uznawany za na tyle
    dobrze sytuowanego, że powinno go stać na adwokata.

    Wiwo

  • 15. Data: 2014-10-29 06:48:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-29 01:07, Wiwo pisze:

> [...]
    > rodzinę z pensji sporo niższej od średniej krajowej jest uznawany za na
    > tyle dobrze sytuowanego, że powinno go stać na adwokata.

    Można było o tym pomyśleć planując przestępstwo i odłożyć odpowiednią
    sumę na obronę ;)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2014-10-29 06:49:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-29 00:36, Przemek Lipski pisze:

    > Ale w takim razie żeby była równość wobec prawa druga strona też powinna mieć zakaz
    posiadania obrońcy :) W przeciwnym razie prawo jest tylko dla bogatszego...

    Jest tak jak chcesz - prokurator oskarża osobiście (bez swojego
    pełnomocnika).

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2014-10-29 11:52:01
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 29 Oct 2014 06:48:36 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Można było o tym pomyśleć planując przestępstwo i odłożyć odpowiednią
    > sumę na obronę ;)

    A no tak, zapomniałem że przed sąd trafiają tylko winni ;)
    To po co sąd, skoro wiadomo z góry że sa winni, to po co wydawać nasze
    pieniądze, od razu do pierdla ich wsadzać.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 18. Data: 2014-10-29 16:02:04
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Można było o tym pomyśleć planując przestępstwo i odłożyć odpowiednią
    > sumę na obronę ;)

    Art. 42 ust. 3 Konstytucji RP już nie obowiązuje? Coś się zmieniło w
    ostatnim czasie i przegapiłem? ;->

    Wiwo

  • 19. Data: 2014-10-29 16:31:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-29 16:02, Wiwo pisze:

    > wiadomości news:m2pv3n$u26$1@node2.news.atman.pl...

    > Art. 42 ust. 3 Konstytucji RP już nie obowiązuje? Coś się zmieniło w
    > ostatnim czasie i przegapiłem? ;->

    A co ma piernik do wiatraka? Jest jakiś przepis, że każdemu niewinnemu
    przysługuje adwokat???

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2014-10-29 17:44:28
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu środa, 29 października 2014 05:49:21 UTC użytkownik Liwiusz napisał:

    zakaz posiadania obrońcy :) W przeciwnym razie prawo jest tylko dla bogatszego...

    > Jest tak jak chcesz - prokurator oskarża osobiście (bez swojego
    > pełnomocnika).

    heh, no tak, ale prokurator to ten sam profil wykształcenia co adwokat :) co stawia
    oskarżającego w uprzywilejowanej sytuacji. Tak czy siak nadal równość wobec prawa nie
    istnieje, bo ten którego stać na prawników jest uprzywilejowany i ma większe szanse.