  • 11. Data: 2010-08-25 11:50:41
    Temat: Re: parking przed domem
    Od: "jpgo" <j...@o...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i52t5t$dik$1@news.onet.pl...

> [...]
    > czyli też Twojej. Jeśli droga stanowi dojazd do więcej niż jednego
    > budynku, to nadal będziecie pewnie mieć prawo przejazdu i przechodu.
    > Poza tym czarno widzę ogrodzenie miejsc parkingowych znajdujących się
    > bezpośrednio przy ulicy.

    > No więc nie są przydzielone/wykupione od spółdzielni przez konkretne
    > osoby, wobec tego odpada "płatność" miejsca i konieczność zawarcia umowy
    > na korzystanie. Pozostają w ogólnodostępnym zasobie spółdzielni.

    > Jesteś, jeśli nic nie pokręciłeś. Tak, jest to możliwe, jeśli zarząd
    > podejmuje decyzje niezgodnie z prawem i jest to do zaskarżenia.

    Budynek ktory rosci sobie pretensje do parkingu jest przy ul.Kossaka 17-33 a
    moj ul.Kossaka 9-15 w Nysie.
    Do tej pory moje rozumowanie jest dokladnie takie jak Twoje.Chce sie tylko
    upewnic czy nie popelniam jakich bledow formalnych.

  • 12. Data: 2010-08-25 12:36:04
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 13:50, jpgo pisze:
    > Budynek ktory rosci sobie pretensje do parkingu jest przy ul.Kossaka 17-33 a
    > moj ul.Kossaka 9-15 w Nysie.
    Z mapy wychodzi że jest to normalna ulica, nie żadna droga dojazdowa,
    nie ślepa. Pytanie czy ma status drogi gminnej czy wewnętrznej. Zupełnie
    nie widzę możliwości, żeby pas drogowy mógł być na wyłączność jednego
    budynku. Poproś o decyzję odbierającą wam jako spółdzielcom prawo do
    korzystania z parkingu oraz uznającą mieszkańców tamtego bloku za
    właścicieli i uzasadnienie na piśmie z podpisem osoby wydającej taką
    decyzję. Powinni się zreflektować.

    --
    MZ

  • 13. Data: 2010-08-25 12:55:52
    Od: "jpgo" <j...@o...pl>

> [...]
    > korzystania z parkingu oraz uznającą mieszkańców tamtego bloku za
    > właścicieli i uzasadnienie na piśmie z podpisem osoby wydającej taką

    Jest to droga wewnetrzna.
    Na moje pytanie dostalem odp.,ktora cytowalem.Czy to jest ta decyzja ?

  • 14. Data: 2010-08-25 13:05:36
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 14:55, jpgo pisze:
    > Jest to droga wewnetrzna.
    No to kwestia własności gruntów, ale tego tak po prostu online się nie
    znajdzie. Wiedzą w urzędzie miasta/dzielnicy no i w spółdzielni.
    > Na moje pytanie dostalem odp.,ktora cytowalem.Czy to jest ta decyzja ?
    Tak, ale weź to na piśmie z podpisem i pieczątką.

    --
    MZ

  • 15. Data: 2010-08-25 13:12:00
    Od: "jpgo" <j...@o...pl>

    > No to kwestia własności gruntów, ale tego tak po prostu online się nie
    > znajdzie. Wiedzą w urzędzie miasta/dzielnicy no i w spółdzielni.
    Czy to zmienia cala sprawe ?
    > Tak, ale weź to na piśmie z podpisem i pieczątką.
    Mam na pismie z ieczatka.

  • 16. Data: 2010-08-25 13:19:27
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 15:12, jpgo pisze:
    > Czy to zmienia cala sprawe ?
    Niekoniecznie, o tyle że jeśli droga jest choćby częściowo na działce
    "miasta" to nawet gdyby się tam wspólnota wyodrębniła to i tak będzie im
    trudno zrobić prywatne miejsca parkingowe. Jeśli jest na terenie
    spółdzielni to póki co i tak nie zmienia.
    > Mam na pismie z ieczatka.

    No to teraz zrzuta całym blokiem na lokalnego radcę prawnego, żeby
    wysmarował odpowiednie pismo do sądu o naruszenie waszych praw.
    A w międzyczasie to co pisałem (dobrać się w ramach praw spółdzielczych
    jako członkowie spółdzielni do 4 liter zarządowi i radzie osiedla na
    walnym i na zebraniu osiedlowym).
    --
    MZ

  • 17. Data: 2010-08-25 21:45:21
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > Jest to droga wewnetrzna.
    > Na moje pytanie dostalem odp.,ktora cytowalem.Czy to jest ta decyzja ?

    Wg GeoPortalu działka (42) na której jest ul. Kossaka w Twojej okolicy
    jest odrębna w stosunku do działek na których są bloki. No chyba że
    parking jest pomiędzy blokami (na zdjęciu sat nie ma tam parkingów, są
    tylko przy ulicy), a nie przy ulicy, to wtedy rzeczywiście działka 41/8
    jest spora. Nadal jednak nie można mówić o jej "właścicielach". Osoba ze
    spółdzielni która Ci dała ten świstek naprawdę dziwnie pogrywa.

    --
    MZ

  • 18. Data: 2010-08-26 08:23:54
    Od: "jpgo" <j...@o...pl>

> [...]
    > jest spora. Nadal jednak nie można mówić o jej "właścicielach". Osoba ze
    > spółdzielni która Ci dała ten świstek naprawdę dziwnie pogrywa.

    Tak parking jjest pomiedzy blokami i moze dlatego go nie widac na mapie.
    Zaraz pisze pismo do spoldzielni zeby mi powiedzieli kto jest wlascicielem
    dzialki na ktorej jest parking.

  • 19. Data: 2010-08-27 19:24:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010, MZ wrote:

    > zapotrzebowanie załatwia iGeo. Nigdy nie twierdziłem, że jakieś dane na
    > jakimś portalu są niekompletne.

    Chyba nadinterpretowałem powołanie się na konkretny serwis :), wnoszę
    o łagodny wymiar kary ;)

    pzdr, Gotfryd