    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 24 May 2020 15:40:39 -0700 (PDT)
    Subject: prawo pocztowe
    From: m...@g...com

    Powiedziałem też pani w okienku, że mogę podać komuś dane do
    zaadresowania listu do mnie np. Adolf Hitler, adres/PR i jeśli to będzie
    nierejstrowane, to bez gadania mają mi to dać, jeśli się zgłoszę, tudzież
    wrzucić do skrzynki? Czy tutaj mam rację?
    ---
    W sumie trafiles chyba na KOlejnom luke w RODO. Wg logiki nie POwinni wydawac
    KoresPOndencji opiewajoncej na inne dane osobowe KOmus nie[z]godnemu, wienc POwinni
    sprawdzac dane nawet dla przesylek nierejestrowanych. Tak samo list w skrzynce
    -otwieranie KOresPOndencji na nie swoje dane osobowe (chocby adres sie zgadzal) to
    naruszenie tajemnicy KOresPOndencji a to juz grubsze paragrafa. Otrzymanie takiej
    koresPOndencji POwinno chyba KOnczyc siem na POlicji o ile taka osoba nie przebywa na
    tym adresie. (A dlaczego by nie na POlicje? Oddanie na poczte nie rozwionzuje
    problemu bo to rowniez zdradzenie faktu POdlegajoncego RODO ze taka osoba nie mieszka
    na takowym adresie ;)
    Tu cos w temacie:
    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1420032,niere
    jestrowane-listy-problematyczne-w-swietle-rodo.html