PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifik. w innym mieście

  • 11. Data: 2003-08-21 00:46:52
    Temat: Re: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Bod__ wrote:

    > hej
    >
    > dzisiaj pierwszy raz napisałem w liscie motywacyjnym, że na rozmowe
    > kwalif. (z 3city do Wwy) przyjade na koszt firmy rekrutującej. To już
    > bylby z 4-5 wyjazd w przeciagu 2 miesiecy, co juz mnie przestaje bawic, bo
    > sporo kasy idzie na to. Jak myslicie, z jaką to sie spotka reakacją ze
    > strony firmy rekrutujacej. Hmm, pewnie to pytanie retoryczne :)
    >
    > pzdr
    > bodi

    Wg mnie plus dla rekrutujacych. Wlasnie oblales test na "obecnosc
    postawy roszczeniowej" ;-)

    --
    Mariusz Lotko
    http://www.lotko.magma-net.pl/ksiazki/ - nie moje, znacznie lepsze

  • 12. Data: 2003-08-21 22:21:56
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    HIT TYGODNIA!!!! UWAGA:

    twoj przedpisca

    Jezu, zajebiście mi się to słowo spodobało :)))
    Aczkolwiek zaniechaj imć urwipąciu. I nie kameruj mi tutej.

    Normalnie poczułem się jakbym wdepnął w gumiokach na nowe lynoleum.

    Lepiej się cofnę do tyłu. Fakt naturalny.

    Th

  • 13. Data: 2003-08-21 22:23:07
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kwalif.
    > (z 3city do Wwy) przyjade na koszt firmy rekrutującej.

    Chyba tramwajem.

    Obecnie w tym kraju jest mało takich kto ma kasę a już na pewno nie firma
    rekrutująca
    Th

  • 14. Data: 2003-08-22 15:02:17
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > Nie przyszlo ci madralo do gowy ze po kilku takich wyjazdach mozna
    > zwyczajnie nie miec kasy na podroz w sprawie kolejne rozmowy o prace
    > ?????
    Nie, nie-madralo ! Zdobycie wyksztalcenia a pozniej zdobycie pracy KOSZTUJE
    i musisz sie z tym oswoic
    Nie idz w sobote na piwo i odloz na pociag. Jesli ktos ma problem z
    pokonaniem takiego mini-schodka na poczatku "kariery" to kiepsko go widze w
    pracy.

    Maniek
    GG: 2220373

  • 15. Data: 2003-08-23 09:55:00
    Temat: Odp: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mariusz (Maniek) Milobedzki <m...@p...onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bi5b9q$l6q$1
    @inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Nie idz w sobote na piwo i odloz na pociag. Jesli ktos ma problem z
    > pokonaniem takiego mini-schodka na poczatku "kariery" to kiepsko go
    Po co tak ostro? Nie każdy pije piwo. Czy inne głębsze. Po trzech
    miesiącach bez zasiłku dostałem pierwszą kasę z UP. A w domu żona i
    dzieci. Fuchy żadnej dotąd - nie ten zawód, nie to zdrowie czy co? Nie
    użalam się, ale do potencjalnego pracodawcy w sąsiednim mieście raczej
    dymam piechotą jakąś godzinkę w jedną stronę, bo po prostu fizycznie
    nie mam obecnie kasy na autobus. Jakbym miał jechać przez pół Polski
    na rozmowę, to chyba na dachu pociągu lub na buforach, bo na razie
    jeszcze nie zbieram z kapeluszem pod dworcem na bilet. Gość aktywnie
    szuka pracy i chwała mu za to, a że brakuje mu na bilet to chyba nie
    grzech?
    A piwo to u mnie średnio 2 flaszki na kwartał, więc chyba nie za dużo?
    Dobrze że jeszcze na sieć starcza, to przynajmniej sąsiednie UP
    sprawdzam czy czegoś nie ma.

    pozdrowionka z wezwaniem do wygaszania zbędnych emocji śle
    zairazki

  • 16. Data: 2003-08-23 13:19:23
    Od: Maciek <t...@i...pl>

    In article <bi032t$i9a$1@inews.gazeta.pl>, "Mariusz \(Maniek\)
    Milobedzki" <m...@p...onet.pl> says...

    --
    Moj adres mailowy wymaga korekty!

  • 17. Data: 2003-08-24 13:45:24

    Napisz potem jaka była reakcja (ewentualnie jej brak), powodzenia w szukaniu
    DOBREJ pracy!