PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifik. w innym mieście › Re: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalifik. w innym mieście
    Date: Wed, 20 Aug 2003 13:44:53 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.66

    "Cyberfosfor" <l...@p...fm> wrote in message
    news:bhvmtr$347$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > oczywiscie ze z negatywna reakcja! chcesz pracowac w innym miescie to Twoj
    > problem. mieszkanie tez Ci maja wynajac?
    > co innego gdybys aplikowala na jakies supermega stanowisko i miala
    wyjatkowe
    > kwalifikacje, ale pewnie wtedy nie byloby tego watka.

    Ja mysle, ze twoj przedpisca to mezczyzna.

    A poza tym, wszystko zalezy od firmy. Na Twoim miejscu nie pisalabym tego w
    lm, ani w CV, tylko poczekala na zaproszenie na rozmowe. Dopiero wtedy
    poruszylabym temat wspoldzielenia kosztow lub pokrycia ich w calosci przez
    firme. W momencie, gdy Cie zakwalifikuja do nastepnego etapu rozmow, masz
    wieksze szanse na uzyskanie dofinansowania. Natomiast piszac 'na dzien
    dobry', ze maja Cie finansowac, to Cie po prostu odrzuca.

    Powodzenia,

    Kania