  • Data: 2014-12-05 09:31:20
    Temat: sprzedaż właśności prywatnej przez DG
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadzę 1os. działalność na zasadach ogólnych, KPiR, VAT.
    Mam takie stare urządzenie które nabyłem przed założeniem DG, nie mam już
    żadnego dowodu zakupu i teraz trafił mi się kupiec który koniecznie chce to ode
    mnie kupić ale najlepiej z fakturą VAT. Wartość tego to ~700zł.
    Czy jest jakis sposób żebym mógł to sprzedać z fakturą?
    Czy jeśli klient się uprze że musi mieć fakturę to czy mogę dołożyć VAT (w końcu
    po sprzedaży i tak go odprowadzę więc Państwo tu raczej nie cierpi)i mu sprzedać
    a sobie do faktury sprzedaży dopiąć jakieś oświadczenie że byłem właścicielem
    tegoż?

    Pozdrawiam
    Piotr