PracaGrupypl.praca.dyskusje › szanse dla inzyniera Novell

  • 1. Data: 2002-03-22 10:44:13
    Temat: szanse dla inzyniera Novell
    Od: k...@p...onet.pl (kkorzonkowski)

    Ogladam sobie oferty pracy i widze ze Dla Novellowcow praktycznie
    zadnej pracy niema - zero ofert, czy naprawde te certyfikaty i w ogole
    te technologie zupelnie juz nic nie znacza?

    Korzon

  • 2. Data: 2002-03-22 13:01:06
    Temat: Re: szanse dla inzyniera Novell
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ogladam sobie oferty pracy i widze ze Dla Novellowcow praktycznie
    > zadnej pracy niema - zero ofert, czy naprawde te certyfikaty i w ogole
    > te technologie zupelnie juz nic nie znacza?

    Niestety w obliczy recesji i bezrobotnych z kilkoma dyplomami i
    certyfikatami to niestety smutna prawda !!!
    A pracodawcy będą wszystko robić aby Ci udowodnić ze za mało wiesz skoro nie
    znasz :
    Linuxa, Suna, AS400 itd, niestety ... doszło do absurdów na rynku pracy !!!

  • 3. Data: 2002-03-22 13:34:21
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    "kkorzonkowski" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ogladam sobie oferty pracy i widze ze Dla Novellowcow praktycznie
    > zadnej pracy niema - zero ofert, czy naprawde te certyfikaty i w ogole
    > te technologie zupelnie juz nic nie znacza?

    Novell powoli umiera jest kwestia czasu kiedy zostanie zupelnie zastapiony
    przez produkty M$

    Rafal Neumann

  • 4. Data: 2002-04-03 13:36:53
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    jak ja niecierpie tego Novela... az wstyd powiedziec, ale chyba bardziej
    niz M$....

    a tak na powaznie zazwyczaj i tak niebedny jest kontroler domeny, wiec
    po co dodatkowo ma stac Novel?

    i te novelowskie protokoly....

    [ciach]

    > Novell powoli umiera jest kwestia czasu kiedy zostanie zupelnie zastapiony
    > przez produkty M$
    >
    > Rafal Neumann

    [ciach]

  • 5. Data: 2002-04-03 14:38:39
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Sory bo to moze NTG ale nie moglem sie powstrzymac.
    Jakby co to nie ja zaczalem.

    > a tak na powaznie zazwyczaj i tak niebedny jest kontroler domeny, wiec
    > po co dodatkowo ma stac Novel?

    Netware znacznie sprawniej zarzadza uzytkownikami i dostepami i nie wymaga tyle
    zaangazowania co NT wiec te dale domeny to tylko niepotrzebne zamieszanie w
    sieci (mozg sie lasuje jak sie patrzy jaki ruch generuja), komunikacja miedzy
    domenami czy synchronizacja to zenada nie tylko w porownaniu do NDS ale do
    wszystkich innych uslug katalogowych. Jezeli chcesz rozwinac ten temat to
    zapraszam na grupe o Netware.
    > i te novelowskie protokoly....
    Niby jakie? TCP/IP? Ogolnie uznany standard. IPX/SPX? Tak samo bezsensowny jak
    NetBeui ale znacznie szybszy i routowalny.
    Tak sie sklada ze znam obie technologie a koledze chyba brakuje wiedzy nt
    technologii Novella.

    Korzon

  • 6. Data: 2002-04-03 16:07:09
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 03 Apr 2002 15:36:53 +0200, freDZiK <f...@i...com.pl>
    wrote:

> [...]
    >niz M$....
    >

    >a tak na powaznie zazwyczaj i tak niebedny jest kontroler domeny, wiec

    [ciach...]
    Przeziera przez twoja opinie gleboka niewiedza, kontroler domeny
    mozesz miec na Novellu i to lepszy niz z 2000 ktora jest tylko
    nieudana kopia Novelowskiego NDSa (zreszta kontroler mozesz miec i na
    Linuksie)
    Niestety przez takie opinie fachowcow-klikaczy roboty dla Novellowcow
    jest faktycznie w kraju mniej ale jest male ale otoz sa firmy ktore
    wlasnie Novella sobie wybraly za system sieciowy i sa to zwykle firmy
    dobre - tylko jak sie do nich dostac .
    Slyszalem ze wiecej roboty dla ludzi znajacych Novella jest w
    Bundesrepublik - moze ktorys z GCow potwierdzi.

    Pzdr
    Limfo

  • 7. Data: 2002-04-03 16:25:37
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Sory bo to moze NTG ale nie moglem sie powstrzymac.
    > Jakby co to nie ja zaczalem.

    NTG!!!! bo i sie jeszcze i ja dołącze ;-)))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 8. Data: 2002-04-03 16:28:46
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote in message

    > Slyszalem ze wiecej roboty dla ludzi znajacych Novella jest w
    > Bundesrepublik - moze ktorys z GCow potwierdzi.

    chyba nie... z tego co pamiętam niemcy lubią NT.... ;-)))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 9. Data: 2002-04-03 17:27:44
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Niestety to prawda. NT i Unixy. Chyba trzeba skrecac w unixy, albo zdac te
    egzaminy MCSE.

    korzon

  • 10. Data: 2002-04-03 18:43:27
    Od: "pcblue" <p...@d...pl>

    tez tak slyszałem od mojego niemieckiego kolegi ze oni to uwielbiają i płaca
    ciezkie pieniadze moze nie takie jak tu taj troche wyzej byly przedstawione
    :)

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3cab2792.1832935@news.dialog.net.pl...