  • 1. Data: 2009-10-18 21:29:07
    Temat: gtk przechwycic klawisz tab
    Od: Michal <n...@d...com>

    Potrzebuje przechwycic w aplikacji nacisniecie klawisza tab. Moglby
    ktos pomodz, google nie pomogl.

  • 2. Data: 2009-10-19 06:29:21
    Temat: Re: gtk przechwycic klawisz tab
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 23:29:07 +0200, Michal napisał(a):

    > Potrzebuje przechwycic w aplikacji nacisniecie klawisza tab. Moglby
    > ktos pomodz, google nie pomogl.

    Próbowałeś gdk_event_handler_set na zdarzenie GDK_KEY_PRESS?
    Nie jestem pewny, czy to właściwe rozwiązanie, ale od tego
    bym zaczął próbować.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-10-20 17:06:39
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Mon, 19 Oct 2009 08:29:21 +0200
    "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote:

    > Próbowałeś gdk_event_handler_set na zdarzenie GDK_KEY_PRESS?
    > Nie jestem pewny, czy to właściwe rozwiązanie, ale od tego
    > bym zaczął próbować.
    >
    > Waldek

    podlaczylem sie do sygnalu key_press_event i dziala dobrze.