  • 1. Data: 2009-10-16 10:53:26
    Temat: Firma zatrudni Samodzielnego Programistę bazo-danowego
    Od: Programis <b...@w...pl>

    Oczekujemy:
    - doświadczenia w programowaniu
    - znajomości HTML, XHTML, CSS, PHP/SQL, MySQL,
    - samodzielności, umiejętności rozwiązywania problemów
    programistycznych
    - przykładania dużej uwagi do czystości kodu, dbałości o detale
    - podstaw projektowania graficznego, poczucia estetyki
    - zdolności analitycznego myślenia, kreatywności i zaangażowania
    - dokładności i terminowości w wykonaniu powierzonych zadań
    - komunikatywności i kultury osobistej

    Zakres obowiązków:
    - ulepszanie istniejących i tworzenie nowych aplikacji internetowych
    bazo-danowych typu CRM i CMS

    Firma oferuje:
    - samodzielne stanowisko
    - możliwości rozwoju zawodowego
    - pracę nad ciekawymi projektami z obszaru IT / nowatorskimi
    rozwiązaniami biznesowymi
    - możliwość elastycznego kształtowania godzin pracy
    - umowę o pracę
    - atrakcyjne zarobki adekwatne do kwalifikacji i umiejętności

    Miejsce pracy: Warszawa Zacisze
    Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty

    CV* + informację o sobie, n.t. doświadczenia (bez listu motywacyjnego)
    prosimy przesłać na skrzynkę e-mail: ofertysql @ gmail.com

    * Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
    dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z
    ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133
    poz. 883)

    -
    powiązane słowa: firma poszukuje zatrudnię programistę, programista,
    informatyk, budowa, stron, www, bazy danych, bazo-danowe,
    bazodanowych, dam pracę, programiście, praca dla programisty, Software
    Architect, szukam, poszukuję, programisty, webmastera, grafika,
    wanted, programiści, informatycy

  • 2. Data: 2009-10-16 16:43:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Programis wrote:
    > - znajomości HTML, XHTML, CSS, PHP/SQL, MySQL,
    > - pracę nad ciekawymi projektami z obszaru IT / nowatorskimi
    > rozwiązaniami biznesowymi

    Przyznam że ostatnio wysypalo sie takich ogłoszeń. To jakaś bida na
    rynku pracy że klepanie HTMLa w PHPie na MYSQLu uznawane jest za coś
    nowatorskiego? Od groma takich ogłoszeń może oznaczać ze nawet na PHP
    nie ma chętnych ... ktoś może ma jakieś obserwacje?

  • 3. Data: 2009-10-16 19:23:55
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Fri, 16 Oct 2009 17:43:26 +0100, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > nowatorskiego? Od groma takich ogłoszeń może oznaczać ze nawet na PHP
    > nie ma chętnych ... ktoś może ma jakieś obserwacje?

    Nic dziwnego, że nie ma chętnych na "bazo-danowca" z CSS i poczuciem
    estetyki. To stanowisko to junior-zapierdalacz do ekspresowego klepania
    stronek dla klientów, których nie stać na designera i programistę.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 4. Data: 2009-10-16 20:00:20
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Fri, 16 Oct 2009 20:23:55 +0100
    porneL <n...@p...net> wrote:

    > Nic dziwnego, że nie ma chętnych na "bazo-danowca" z CSS i poczuciem
    > estetyki. To stanowisko to junior-zapierdalacz do ekspresowego klepania
    > stronek dla klientów, których nie stać na designera i programistę.

    wyraziles dokladnie to co ja bym chial powiedziec, jednak ja bym nie
    umial ujac tego tak celnie. Zapomnieli dodac jeszcze w ogloszeniu, ze
    studenci mile widziani, wtedy juz wiadomo o co kaman.