  • 1. Data: 2009-10-13 09:50:12
    Temat: Konwersja koloru z rgb na liczbę w zakresie 0-1
    Od: A <...@...pl>

    Witam,
    jak przekonwertować liczbę ze skali rgb na skalę 0-1?
    Mam bibliotekę której funkcja kolor łyka tylko w takim formacie. Z tego
    co sprawdziłem to:
    0 -> 256; 0; 0
    0,25 -> 256;256; 0
    0,5 -> 0;256; 0
    0,75 -> 0;256;256
    1 -> 0; 0;256

  • 2. Data: 2009-10-13 10:06:06
    Temat: Re: Konwersja koloru z rgb na liczbę w zakresie 0-1
    Od: Daniel Janus <d...@d...pl>

    Dnia 13.10.2009 A <...@...pl> napisał/a:
> [...]
    > jak przekonwertować liczbę ze skali rgb na skalę 0-1?
    > Mam bibliotekę której funkcja kolor łyka tylko w takim formacie. Z tego

    A jaki jest odpowiednik powiedzmy #FF00FF? Albo #000000?

    --
    Daniel Janus <d...@d...pl> | http://danieljanus.pl
    Any sufficiently complicated Java program requires a programmable IDE to

  • 3. Data: 2009-10-13 10:33:07
    Od: A <...@...pl>

    Daniel Janus pisze:

    > A jaki jest odpowiednik powiedzmy #FF00FF? Albo #000000?

    wyświetliłem cały zakres i wychodzi na to że np. czarnego i białego nie ma.

  • 4. Data: 2009-10-13 11:38:04
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "A" <...@...pl> wrote in message news:hb1igk$lkj$1@news.wp.pl...
> [...]
    > jak przekonwertować liczbę ze skali rgb na skalę 0-1?
    > Mam bibliotekę której funkcja kolor łyka tylko w takim formacie. Z tego

    http://en.wikipedia.org/wiki/RGB_color_model#Numeric
    _representations

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 5. Data: 2009-10-13 12:48:58
    Od: A <...@...pl>

    Mateusz Loskot pisze:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/RGB_color_model#Numeric
    _representations

    Tego próbowałem już wcześniej ale to nie to. Doczytałem się teraz, że
    biblioteka (VTK) stosuje tablice zamiany skalarnych wartości na kolor i
    nie jest to takie przeliczenie ka podajesz, niestety.

    a.

  • 6. Data: 2009-10-13 14:34:05
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "A" <...@...pl> wrote in message news:hb1svq$rbk$1@news.wp.pl...
> [...]
    >>> 0,25 -> 256;256; 0
    >>> 0,5 -> 0;256; 0
    >>> 0,75 -> 0;256;256

> [...]
    > biblioteka (VTK) stosuje tablice zamiany skalarnych wartości na kolor i
    > nie jest to takie przeliczenie ka podajesz, niestety.

    Napisałeś "Mam bibliotekę której funkcja..."

    więc to był brainstorm, bo wróżką nie jestem :-)

  • 7. Data: 2009-10-14 08:45:31

    Mateusz Loskot pisze:

    > Napisałeś "Mam bibliotekę której funkcja..."
    >
    > więc to był brainstorm, bo wróżką nie jestem :-)

    Wiem, dziękuję za pomoc.

    A.